فرشاد زادخور در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به کاهش چشمگیر سفرهای ریلی در ایام نوروز اظهار داشت: این کاهش به سبب شیوع کرونا در سراسر کشور ایجادشده و تمهیدات لازم برای مقابله با شیوع گسترده این ویروس در ایستگاه‌های اصلی راه‌آهن این منطقه اجرایی شد.

وی بابیان اینکه روزانه ۶۰۰ نفر در چهار ایستگاه اصلی راه‌آهن استان سمنان تب سنجی می‌شوند، افزود: این تب سنجی برای تمام مسافران ورودی و خروجی به‌صورت ۲۴ ساعته در حال اجرا است.

۱۰۰۰ نیروی عملیاتی در ایستگاه‌های راه‌آهن خدمات ارائه می‌کنند

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق (۱) بابیان اینکه ضدعفونی و گندزدایی از قطارها، کوپه‌ها، راهروهای قطار نیز به‌صورت روزانه انجام می‌شود، یادآور شد: ایستگاه‌های راه‌آهن نیز در این راستا روزانه ضدعفونی می‌شوند.

زادخور با اشاره به اینکه ضدعفونی مساجد، سرویس‌های بهداشتی، صندلی‌ها و غیره در تمام ایستگاه‌ها بعد از هر نوبت ورود و خروج برای مسافران قطار بعدی پاک‌سازی انجام می‌شود، تصریح کرد: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در این بخش محقق شده و این در حالی است که خدمات راه‌آهن کاهش نداشته است.

وی افزود: کارکنان اداری راه‌آهن شمال شرق با یک‌سوم ظرفیت فعالیت می‌کنند و درمجموع روزانه یک هزار نیروی عملیاتی به‌صورت نوبتی در حال خدمت‌رسانی به مسافران در ایستگاه‌های راه‌آهن این منطقه هستند.

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق (۱) با تأکید بر اینکه بلیت‌های کنسلی بدون کسر جرایم معمول تأمین مالی شده و مبلغ آن‌ها به افراد بازگردانی شده است، خاطرنشان کرد: ساماندهی ناوگان‌هایی که به سبب شیوع کرونا و کاهش سفرها متوقف شدند در دستور کار قرار دارد و هم‌زمان با شکست این ویروس منحوس آماده خدمت‌رسانی به عموم مردم خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1400340
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.