به گزارش خبرنگار مهر، علی تشنه دل صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان ضمن بیان اینکه در ایام نوروز ۹۹ و اسفندماه سال گذشته ۴۲۰ تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال توزیع در استان شده است، اظهار داشت: از این میزان ۱۵۰ تن سیب و ۲۷۰ تن پرتقال بود که در مراکز عرضه ستاد تنظیم بازار توزیع شد.

وی بابیان اینکه توزیع میوه شب عید همه‌ساله در آستانه نوروز آغاز می‌شود و این روند تا پایان تعطیلات ادامه دارد، تأکید کرد: درمجموع یک هزار و ۱۰۰ تن انواع کالاهای اساسی در سطح استان سمنان توزیع‌شده است.

فعالیت بدون محدودیت توزیع‌کنندگان مواد غذایی

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال گذشته بیان کرد: توزیع این اقلام با توجه به شرایط بحرانی در روزهای شیوع ویروس کرونا باهدف تنظیم و مدیریت بازار و کنترل این بحران انجام‌شده است و فعالیت‌های این ستاد در راستای توزیع اقلام اساسی همچنان ادامه دارد.

تشنه دل در ادامه بابیان اینکه در این مدت ۸۰ تن گوشت منجمد گوساله و ۸۰ تن مرغ منجمد در سطح استان توزیع‌شده است، خاطرنشان کرد: ۳۵ تن مرغ گرم نیز در ایام تعطیلات نوروزی باهدف پاسخ به تقاضای مردم توزیع شد.

وی با تأکید بر اینکه در این مدت توزیع‌کنندگان مواد غذایی به‌هیچ‌عنوان با محدودیت و ممنوعیتی مواجه نبودند، بیان کرد: این صنوف بدون وقفه به کار خود ادامه دادند و هیچ‌یک از دستورالعمل‌های فاصله‌گذاری اجتماعی خللی در کار آنان ایجاد نکرده است.

توزیع برنج و شکر در ایام نوروز

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان از توزیع برنج و شکر در ایام نوروز خبر داد و گفت: ۲۵۰ تن برنج هندی، ۲۳۰ تن برنج پاکستانی، ۴۲۸ تن شکر نیز ازجمله کالاهای اساسی بود که در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع شد.

تشنه دل با اشاره به لغو نمایشگاه‌های بهاره به دلیل شیوع کرونا بیان کرد: در بخش تأمین و توزیع اقلام ضروری مردم اقدامات خوبی انجام شد که البته بخشی از آن باوجود اتفاقات مربوط به شیوع کرونا تعدیل یا حذف شد ولی تاکنون مشکلی برای تأمین و توزیع اقلام ضروری مردم وجود نداشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.