محسن مسعودیان راد روز شنبه به خبرنگاران اعلام کرد: بر این اساس ۱۳۰ درصد تعهد کمیته امداد استان سمنان در حوزه اکرام ایتام محقق شد و در این شاخص در جایگاه نخست کشوری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه طرح محسنین، اکرام، ایتام و شفا با هدف جذب هرچه بیشتر کمک‌های نقدی و غیر نقدی و حمایت‌های معنوی برای کودکان نیازمند مشمول حمایت کمیته امداد استان سمنان است، خاطرنشان کرد: حامیان می‌توانند ماهانه و یا در مناسبت‌ها و اعیاد مختلف کمک‌ها را به فرزندان معنوی خود داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان ادامه داد: سه هزار حامی از اقشار و افراد مختلف از جمله کارمندان، ورزشکاران، اساتید، بازاریان، کسبه، معلمان، کارگران و سایر اقشار مردم در پویش جذب حامی شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: حامیان در این طرح حمایت چهار هزار کودک نیازمند استان سمنان را برعهده گرفتند.

مسعودیان راد ابراز داشت: ۱۲ هزار حامی، حمایت مادی و معنوی کودکان نیازمند استان سمنان را بر عهده دارند که ۷۵ درصد بومی استان و ۲۵ درصد خارج از استان هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با اشاره به شرایط فعلی کشور و حاکم شدن شرایط اقتصادی به دلیل شیوع کرونا، ابراز داشت: حامیان طرح اکرام ایتام، محسنین و شفا کمک هر چه بیشتر به فرزندان معنوی داشته باشند.

ارسال عدد ۱۴ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳، پایگاه اینترنتی https://ekram.emdad.ir و مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) از روش‌های ثبت‌نام در این طرح است.

مردم نیک‌اندیش استان سمنان می‌توانند با مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس https://portal.emdad.ir در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت و کمک‌های خود را به دست فرزندان نیازمند برسانند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.