سعید اسمعیل پور در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه شش مرحله ضدعفونی معابر طی اسفند ۹۸ و هفته اول فروردین توسط آتش‌نشانی در سمنان انجام شد، ابراز داشت: با شروع و گسترش بیماری ویروس کرونا آتش‌نشانی نیز در کنار سایر نهادها و ارگان‌ها قرار گرفت تا با ضدعفونی کردن معابر و اماکن گامی در راستای سلامت همگانی بردارد.

وی ضمن بیان اینکه طی این بازه زمانی ۹۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده به مصرف رسید، افزود: این تعامل و همکاری در سازمان آتش‌نشانی سمنان وجود دارد تا در ادامه ریشه‌کنی ویروس کرونا با مردم همراه باشند که البته ماندن در خانه بهترین کمک شهروندان در این راستا خواهد بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه ۷۰ دستگاه ناوگان برای ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی اعزام شد، ابراز داشت: تلاش شد تا نقاط پر تردد و حتی مکان‌های مخلوت شهر نیز در این عملیات به صورت کامل پوشش داده شود که باز هم به مردم توصیه می‌شود در خانه ماندن بهترین راه مبارزه با این بیماری است.

اسمعیل پور از اعزام ۴۷۰ نفر از مأموران آتش‌نشانی سمنان برای ضدعفونی در این عملیات خبر داد و اضافه کرد: در مجموع این افراد ۴۰۰ ساعت برای ضدعفونی کردن معابر در سطح شهر حضور داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.