خسرو سراوانی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال مردم با عدم انجام رفتارهای پرخطر و رﻋﺎﯾﺖ ﻧﮑﺎت اﯾﻤﻨﯽ ﺑﻪ ﮐﺎﻫﺶ ﺣﻮادث در ﺳﻄﺢ ﺷﻬﺮ ﮐﻤﮏ ﮐنند و ﺑاعث مضاعف شدن زﺣﻤﺎت آتش نشانان، ﮐﺎدر درﻣﺎﻧﯽ و ﭘﺰﺷﮑﺎن در اﯾﻦ روزﻫﺎی ﺳﺨﺖ نشوند.

وی ادامه داد: ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﺎﻧﻪ ﻧﮕﺎه ﺷﻬﺮوﻧﺪان ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﻘﻮﻟﻪ اﯾﻤﻨﯽ ﻫﺮ ﺳﺎله ﻣﻄﻠﻮبﺗﺮ می‌ﺷﻮد و اﻣﺴﺎل ﻫﻢ به دﻟﯿﻞ ﺷﯿﻮع وﯾﺮوس ﮐﺮوﻧﺎ در ﺳﻄﺢ ﺟﺎﻣﻌﻪ از ﻫﻤﻪ ﺷﻬﺮوﻧﺪان درﺧﻮاﺳﺖ دارﯾﻢ ﺑﺎ ﻫﻤﮑﺎری و رﻋﺎﯾﺖ ﻧﮑﺎت ایمنی از اﻧﺠﺎم اﻗﺪاﻣﺎت ﻫﻨﺠﺎرﺷﮑﻨﺎﻧﻪ خودداری کنند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: اﻣﯿﺪوار هستیم شهروندان با ماندن در خانه ﺑﻪ ﮐﺎﻫﺶ ﺣﻮادث در ﺳﻄﺢ ﺷﻬﺮ ﮐﻤﮏ ﮐنند. 

وی با اشاره به اهمیت مقوله آموزش و انجام اقدامات پیشگیرانه تصریح کرد: تعداد آموزش‌های داده شده از سوی سازمان آتش‌نشانی از ابتدای سالجاری تا کنون ۸۴ هزار و ۸۵۴ نفر ساعت بوده است. 

سراوانی افزود: از جمله تمهیدات سازمان آتش نشانی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ضد عفونی کردن شبانه معابر و هسته مرکزی شهر بوده است.

وی اظهار داشت: ضروریست شهروندان در هنگام بروز هرگونه حادثه سریعا مراتب را به سامانه ۱۲۵ و یا نیروهای آتش نشانی مستقر در سطح شهر اطلاع دهند و همچنین در صورت مشاهده خودروهای آتشنشانی حین اعزام به ماموریت مسیر را برای تردد این خودروها باز نگه دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.