سعید اسمعیل پور در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ۸۶ مورد عملیات حادثه و حریق اسفندماه در شهر سمنان امدادرسانی شد، ابراز داشت: از این تعداد ۴۷ مورد آتش‌سوزی و ۳۹ مورد عملیات امداد و نجات در این شهرستان به وقوع پیوسته است.

وی بابیان اینکه از تعداد آتش‌سوزی‌های ماه گذشته ۲۷ مورد به آتش‌سوزی معابر و ساختمان‌های متروکه و ضایعات در چهارشنبه آخر سال مربوط می‌شود، افزود: این تعداد حریق همگی توسط نیروی‌های عملیاتی امدادرسانی شدند و خوشبختانه هیچ گونه تلفاتی در این شب گزارش نشده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه تعداد هفت مورد از این حوادث آتش‌سوزی و امداد و نجات خارج از محدوده شهری بود که توسط نیروی‌های عملیاتی به‌خوبی پوشش داده‌شده است، ابراز داشت: تعداد نجات‌یافتگان ماه گذشته در این عملیات‌ها ۲۷ نفر مرد و زن گزارش می‌شود.

اسمعیل پور ضمن بیان اینکه مأموران آتش‌نشانی شهر سمنان در ۳۹ مورد حادثه جداگانه امداد و نجات نیز شرکت داشته و به شهروندان و هموطنان امدادرسانی کردند، تصریح کرد: بیشترین آمار حوادث با ۲۲ مورد به محبوس شدن افراد در اماکن و آسانسور مربوط می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه در آخرین ماه سال ۹۸ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان نزدیک به دو هزار و ۷۷۹ تماسی که با سامانه ۱۲۵ زده‌شده، پاسخ داده است، افزود: از این میزان تماس آتش‌نشانی با مجموع ۳۳ ساعت و ۳۱ دقیقه عملیات اطفا و امداد و نجات و میانگین سه دقیقه و ۳۴ ثانیه زمان رسیدن به محل حادثه به کار خود پایان داده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.