حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور روز پنچشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب حکیمانه و دقیق بود و معیشت و اقتصاد مردم تنها با "جهش تولید" رونق پیدا می کند.

وی گفت: حل مشکلات اقتصادی و معیشتی ،بی نیاز کردن کشور از بیگانگان و دشمنان و رفع مشکل اشتغال مهمترین مولفه های تحقق شعار سال محسوب می شود.

امام جمعه میامی ادامه داد : دولت، مجلس و نهاد های مختلف کشور که تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز هستند، باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی به درستی وظایف خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه مردم مهمترین پشتوانه انقلاب هستند، تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در عرصه های مختلف نظام نقشه های دشمنان را خنثی می کند.

صفایی پور گفت: حضور بی نظیر مردم در مراسم تشییع پیکر سردار سرافراز اسلام سپهبد شهید سلیمانی، همراهی با نظام و دولت در مساله کرونا و حل آن با شعار " کرونا را شکست می دهیم " ، اوج وفاداری به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است .

امام جمعه میامی با بیان اینکه بصیرت و استقامت مردم ایران ستودنی است، اظهار داشت: تحقق جهش تولید مستلزم کار جهادی و مشارکت مردمی است.

وی افزود : مردم با ماندن در خانه به مسوولان برای مقابله و رفع  مشکل ویروس کرونا کمک کنند.

امام جمعه میامی ضمن تقدیر از مسوولان و گروه‌های جهادی سطح شهرستان در مقابله با ویروس کرونا،گفت: بسته های حمایتی معیشتی برای اقشار آسیب پذیر از کرونا تهیه و توزیع شود.

وی ضمن قدر دانی از زحمات و تلاش‌های مجاهدان سلامت افزود : گروه‌های مردمی و مدافعان سلامت نقش جدی در کند شدن سرعت انتشار این ویروس دارند.

رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی سال ۹۹، امسال را سال «جهش تولید» نامگذاری کردند.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.