حجت الاسلام عباس امینی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص چگونگی عملکرد ستاد مردمی مبارزه با کرونا در کنار ستادی که توسط مسئولان شهرستان مدیریت می‌شود، افزود: این ستاد برای شناسایی ، سامان دهی ، پشتیبانی و کنترل نیروهای مردمی و جهادی که خیر خواهانه پای کار ایستاده و شبانه روزی تلاش می‌کنند، تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: طلبه های جوانی در قسمت فرهنگی ستاد مشغول به فعالیت بوده و برنامه های متعددی را هم برای پزشکان و هم افرادی که در خانه می مانند، تدارک دیده و اجرا می کنند.

امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه هر شب مسئول این کمیته‌ها  گزارشی را از عملکرد خود ارائه می‌دهند، بیان کرد: در نشست شب گذشته مسوول گروه‌هایی که سطح شهر و منازل مردم را گندزدایی می‌کنند، انتخاب شد تا تمامی نیروها را شناسایی و پشتیبانی لازم را برای تامین تجهیزات فردی و ارائه برنامه مناسب جهت ضدعفونی معابر با همکاری اعضا انجام دهد.

در نشست پایانی ستاد مردمی مبارزه با کرونا ،  ابراهیم سلمانی به عنوان مسئول تیم های تولید و تهیه مواد اولیه ماسک انتخاب شد.

بنابه اعلام دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ، تا روز یکشنبه ، ۱۳۵ تن از مبتلایان به ویروس کرونا با بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

 همچنین تا امروز جواب نمونه آزمایشگاهی۲۲۱ تن هم مثبت بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.