سید عباس دانایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: کمتر از ۱۰ نفر از افرادِ تب‌سنجی شده در ورودی‌های سمنان تب داشتند و مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا بودند.
وی ادامه داد: در ۲ ورودی شهرسمنان، به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، طرح تب‌سنجی و غربالگری توسط هلال احمر انجام می‌شود.
وی بیان کرد: اجازه ورود و اقامت به مسافران و خودروهای دارای پلاک‌های غیربومی در شهر سمنان داده نمی‌شود.
دانایی تصریح کرد: از سرنشینان خودروهای با پلاک غیر بومی و بومی ساکن سمنان که وارد شهر می‌شوند شماره تماس و مشخصات دقیق گرفته می‌شود و کارشناسان مراکز بهداشت با تماس یا مراجعه حضوری به خانه‌های این افراد، سلامت آنها را بررسی می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: مراکز اقامتی شهر سمنان تعطیل است و اگر مسافری وارد شهر سمنان شود جایی برای اسکان نخواهد داشت و مجبور به ترک شهر می‌شود.
دانایی یادآور شد: نصب چادر در بوستان‌های شهر سمنان نیز ممنوع است و به مسافران به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اجازه اقامت و نصب چادر داده نمی‌شود.

مرحله سوم ضدعفونی شهر سمنان تکمیل شد
فرماندار سمنان تصریح کرد: مرحله سوم ضدعفونی کردن نقاط شلوغ شهر سمنان با کمک بخش‌های مختلف تکمیل شد.
وی ادامه داد: ۱۹۸ هزار لیتر محلول ضدعفونی در سه مرحله ضدعفونی شهر سمنان مصرف شد.
فرماندار سمنان خاطرنشان کرد: مناطق پرتردد  شهر سمنان مانند بازار سرپوشیده، وادی‌السلام، راه‌آهن، بوستان‌های شهر، ساختمان های پزشکان و مرکز تجاری ققنوس به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضدعفونی شده است.
 از ظهر دیروز یکهزار و ۳۶۵ مورد بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۱۲ هزار و ۷۲۹ رسید، این تعداد در استان سمنان با ۴۷ نفر مبتلای جدید در ۲۴ ساعت گذشته به ۴۰۹ نفر در روز شنبه بیست و چهارم اسفند افزایش یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.