سرهنگ علی کریمی روز شنبه با بیان اینکه یکی از سریعترین راه های انتقال ویروس کرونا از طریق مصرف قلیان  است، افزود: این واحد ها به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی پلمب شدند.

وی تاکید کرد: با واحدهایی که اقدام به عرضه قلیان کنند با قاطعیت برخورد قانونی می شود.

کریمی با بیان اینکه اعمال محدودیت های ترافیکی در دستور کار است، تصریح کرد: اعمال محدودیت های ویژه ترافیکی در هسته مرکزی شهر شاهرود برابر تصمیمات ستاد مبارزه با کرونای شهرستان اتخاذ شده است.

فرمانده انتظامی شاهرود ادامه داد: جهت پیشگیری از تجمعات بویژه در هسته مرکزی شهر مسیرهای خیابان تهران از ابتدای چهارراه نادر به سمت میدان جمهوری،خیابان شهدا از میدان جمهوری تا چهارراه معلم، خیابان فردوسی از تقاطع حجاب به سمت میدان امام(ره) و چهارراه مدرسه قلعه به سمت میدان جمهوری  در مرحله اول اجرای این طرح،از عصر امروز تا اطلاع ثانوی مسدود است.

کریمی از رانندگان وسایل نقلیه خواست از تردد در مسیرهای اعلامی اجتناب نموده و نهایت همکاری را با ماموران راهور و انتظامی داشته باشند.

بر اساس آمار روز گذشته نتیجه آزمایش ۱۷۵ نمونه آزمایشگاهی از بیماران مشکوک به ویروس کرونا در شاهرود  مثبت گزارش شده بود و تعداد ۱۰۸ تن از مبتلایان با بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت تا ظهر امروز   ۱۱ هزار و ۳۶۴ تن در کشور مبتلا به این ویروس شده و  ۵۱۴  تن از این تعداد فوت و سه هزار و  ۵۲۹ تن بهبود یافتند.

بر اساس این آمار در استان سمنان  آزمایش ۳۸ تن مثبت اعلام شد و در مجموع ۳۶۲ تن به این ویروس مبتلا شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.