حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر فضیلت روز شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با همکاری انجمن های هنری و موسسات فرهنگی زیر مجموعه خود  پویش مردمی را با عنوان جشنواره هنری «یار در خانه» برگزار می کند.

وی افزود: برگزاری این پویش می‌تواند مشارکت و همراهی مردم با اصحاب فرهنگ و هنر در راستای آگاهی بخشی برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا و دعوت کردن مردم به خانه با ایجاد نشاط اجتماعی را بدنبال داشته باشد.

وی ادامه داد: این جشنواره در بخش های عکاسی با تلفن همراه با موضوع «نوروز امسال در خانه»، دل نوشته های طنز با موضوع  «سخنی با کرونا»، نقاشی کودک با موضوع «بهار»، تصویرسازی با موضوع «زحمات کادر تیم های درمانی»، کاریکاتور با موضوع «سفر در ایام کرونا» و  فیلم پنج ثانیه ای موبایلی  با موضوع  «ما در خانه می‌مانیم» برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان توضیح داد: علاقه مندان می توانند تا ۲۵ فروردین ۹۹ آثار خود را به همراه نام و نام خانوادگی، شهر، سن و شماره تماس را به رایانامه ershadsem.honar@farhangmail.ir ارسال کنند.     

فضیلت گفت: در هر رشته به نفر اول لوح تقدیر، کتاب نفیس و مبلغ پنج میلیون ریال، نفر دوم سه میلیون ریال و نفر سوم دو میلیون ریال به عنوان جایزه اهدا خواهد شد و نیز آثار ارسالی ارزشمند در یک نمایشگاه مجازی رونمایی خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.