علی اکبر محمدی روز جمعه در حاشیه مرحله سوم ضدعفونی و گند زدایی شهر میامی در گفت‌وگو ایرنا افزود : با توجه به حجم تردد مسافران در محورهای مواصلاتی میامی و بنا بر تصمیم ستاد پیشگیری و مقابله با بحران کرونا ورودی و خروجی های میامی با استقرار پلیس راهور ،ماموران نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و هلال احمر کنترل و مسافران به خارج از شهر هدایت می شوند.

وی گفت : تقاطع های اداره راه و ترابری ،نیروی انتظامی ،بلوار سفیر امید و بلوار خلیج فارس با نصب نیوجرسی مسدود می شود.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و ایمنی شهری ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان میامی اظهار داشت: خیابان شهید علی اکبر نوروزپور و خیابان عمارت برای تردد شهروندان باز خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این تصمیم بنا به درخواست شهروندان در ستاد مبارزه با کرونا مصوب شده ، گفت : همکاری و مشارکت مردم در راستای حفظ سلامتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ضروری است.

شهردار میامی ادامه داد : شهروندان از برگزاری آیین های چهارشنبه  سوری و پنج شنبه آخر سال خودداری کنند .

وی تصریح کرد : آگاهی بخشی به مردم در راستای رعایت نکات بهداشتی با حفظ آرامش جامعه در دستور کار این ستاد است.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مبارزه با کرونا در میامی افزود : در بسیاری از روستاها عملیات ضدعفونی با مشارکت دستگاه های اجرایی انجام شد.

محمدی گفت : ایستگاه های تب سنجی نیز در ورودی برخی روستاهای سطح شهرستان انجام می شود. 

وی پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا را از مهم‌ترین اولویت‌ها دانست، و گفت : با استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی ،کشاورزان و شهرداری میامی نیز نسبت به ضدعفونی معابر شهری اقدام شده است.

طبق آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت که در هفته جاری منتشر شد، استان سمنان در نسبت مبتلایان به کل جمعیت، پس از استان قم در رتبه دوم قرار دارد.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین و سایر کشورها به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.