به گزارش خبرنگار مهر، احمد ملایری شامگاه پنج شنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان میامی به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهر، ورودی و خروجی‌های شهر را تحت کنترل قرار می‌دهیم، ابراز کرد: ورود هر مسافر آلوده و اسکان موقت آن در شهر موجب گسترش آلودگی خواهد شد.

وی افزود: در سال‌های گذشته هدف و سیاست ما ورود مسافران به درون شهر بوده چرا که ورود مسافر و اسکان آنها در شهر موجب رونق و پیشرفت می‌شود، اما شرایط خاصی که اکنون در آن قرار داریم تمام افکار و اقدامات گذشته ما را بایگانی می‌کند و لذا می‌بایست مانع ورود آلودگی به شهر شویم.

فرماندار میامی گفت: یکی از محاسن شهرستان میامی، پراکندگی جمعیت آن است چرا که اگر تراکم جمعیت داشتیم شاید شاهد شیوع گسترده‌تر ویروس کرونا در شهرستان بودیم اما این امر چیزی از حساسیت و اقدامات ما در حوزه پیشگیری کم نمی‌کند و ما باید در پیشگیری پیش قدم باشیم.

ملایری با بیان اینکه باید با حساسیت پایش کنیم، مردم نسبت به ورود و خروج پلاک‌های غیر بومی به شهر حساس شده‌اند، ابراز کرد: تماس‌های زیادی از سوی مردم داشته‌ایم که نشان دهنده نگرانی آنها از آلوده شدن شهرستان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.