به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان, بهمن مرادنیا اظهار داشت: بحث سلامت مردم خط قرمز ماست و در این مورد با کسی تعارف نداریم.
وی افزود: اگر به مرحله‌ای برسیم که نیاز به اقدامات و تدابیر شدیدتر برای کنترل و مقابله با کرونا داشته باشیم، قاطعانه این کار را خواهیم کرد اما امیدواریم با همکاری جمعی به آن مرحله نرسیم و ان‌شاءالله به زودی این بحران را پشت سر بگذاریم.

استاندار کردستان ادامه داد: تمامی جریان‌ها و افراد با هر تفکر و عقیده‌ای هستند باید بدانند اکنون وقت خودخواهی و انتقاد و مجادله نیست و اعمال همگی مستقیماً با جان انسان‌ها سر و کار دارد و ما نیاز به همدلی همه افراد با هر عقیده و طرز فکری داریم.

مرادنیا یادآور شد: غربالگری مسافران در مبادی ورودی استان اگر چه شاید با رنجش و سوءتفاهم‌هایی همراه است اما به خاطر حفظ سلامت خود افراد، چه مسافران و چه افراد در مقصد، ناگزیریم آن را انجام دهیم و امیدواریم افراد با فرهنگ و درک بالایی با این قضیه کنار بیایند.

وی بیان کرد: کاهش سفرهای درون‌شهری و برون‌شهری، خودداری از تجمع در تمام مراسم و مناسبت‌ها و بازارهای خرید و رعایت نکات بهداشتی صادر شده از مراجع رسمی پزشکی می‌تواند بزرگ‌ترین کمک مردم به خودشان برای شکستن چرخه این ویروس باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.