علی اصغر مجد روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ماسک، پَد الکلی، دستمال کاغذی ضدباکتری و ۲ نوع چسب زخم از امروز در کارخانه شرکت اشراق شهر دیباج تولید می‌شود.

وی ادامه داد: این کارخانه، هم‌اکنون توانایی تولید روزانه ۶۰ هزار ماسک و ۱۰۰ هزار پد الکلی یکبارمصرف را دارد.

مجد اظهار داشت: با تولید این میزان ماسک، به راحتی می‌توان در کوتاه مدت مشکل کمبود ماسک شهرستان دامغان و تا حدودی استان سمنان را برطرف کرد.

فرماندار دامغان خاطرنشان کرد: ماسک‌های تولید شده با نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت، از روز شنبه در تمامی مراکز بهداشتی و درمانی، داروخانه‌ها و صنف های مرتبط شهرستان توزیع می‌شود.

مدیرعامل شرکت اشراق دیباج نیز در گفت و گو با ایرنا تصریح کرد: با افتتاح این پنج خط تولید جدید، این کارخانه دارای ۱۴ خط تولید شامل انواع مختلف تجهیزات پزشکی است.

بیژن خان‌بیکی اظهار داشت: باتوجه به نیاز مردم به ماسک، خط تولید ماسک این کارخانه هم‌اکنون با ظرفیت روزانه ۶۰ هزار ماسک آغاز به کار کرده است و در آینده ای نزدیک در مرحله نهایی با آموزش کارگران و استفاده از تمام توان دستگاه‌ها، می‌توانیم روزانه ۱۵۰ هزار ماسک را روانه بازار کنیم.

وی افزود: ماسک‌های تولیدی در مرحله اول، کمبود بازار شهر دامغان را رفع می‌کند و پس از آن به شهرهای همجوار ارسال می‌شود.

مدیر عامل شرکت اشراق شهر دیباج گفت: در حال حاضر ۷۴ نیروی کار در این مجموعه در حال فعالیت هستند و شرکت به منظور رفع نیاز مردم به صورت شبانه روزی در حال فعالیت است.

دیباج با جمعیتی بالغ بر پنج هزار و ۶۰۰ نفر، یکی از شهرهای شهرستان دامغان در استان سمنان است که در ۵۵ کیلومتری شمال شهر دامغان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.