محسن مسعودیان راد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۵۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کمک به صورت نقدی و غیر نقدی مردم استان سمنان از طریق ۶۳ مرکز نیکوکاری جمع‌آوری شد.

وی بیان کرد:  بقیه کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری امسال از دفاتر ۱۱ گانه کمیته امداد استان سمنان جمع‌آوری شد و این پرداخت‌ها همچنان ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ادامه داد: جشن نیکوکاری امسال با وجود همه محدودیت‌های بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا با حضور و مشارکت اقشار مختلف مردم برگزار شد.

وی با اشاره به تدابیر اتخاذ شده برای سرعت‌بخشی توزیع کمک‌های مردمی به نیازمندان، تصریح کرد: این مساله با هدف تامین اقلام و کالاهای ضروری مددجویان تحت پوشش این نهاد در آستانه عید نوروز است.

مسعودیان راد ابراز داشت:  کالاهای اهدایی بعد از ضدعفونی به مددجویان تحویل داده و تمام ضوابط بهداشتی در خدمت مردم و نیازمندان انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)  استان سمنان یادآور شد: با توجه به لزوم رعایت توصیه‌های وزارت بهداشت به منظور جلوگیری از ایجاد تجمع و شیوع ویروس کرونا، پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی کمیته امداد استان برپا نشد و مردم از طریق دفاتر و مراکز نیکوکاری در این جشن شرکت کردند.

جشن نیکوکاری هر ساله در نیمه دوم اسفندماه و در آستانه سال نو با هدف نهادینه کردن سنت حسنه احسان و نیکوکاری و بسیج منابع عمومی کشور در تامین مایحتاج خانواده‌های نیازمند اجرا می‌شود.

۱۷ هزار خانوار سه تا چهار نفره در استان سمنان تحت پوشش کمیته امداد هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.