محمد دستورانی شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: به دلیل اینکه بسیاری از مدارس استان سمنان شعبه اخذ رای بود و بسیاری از معلمان یا کارکنان آموزش و پرورش استان از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات بودند، مدرسه‌های استان در دوره ابتدایی و متوسطه فردا تعطیل اعلام می شود.

وی ادامه داد: ۲۱۸ مدرسه استان سمنان به عنوان شعبه اخذ رای در انتخابات تعیین شده اند و ۷۰ درصد برگزارکنندگان انتخابات از قشر فرهنگیان استان سمنان هستند، و به همین علت، فردا سوم اسفند مدارس استان تعطیل شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: تعطیلی مدارس استان در تمام پایه‌ها با هماهنگی با استانداری و شورای آموزش و پرورش استان سمنان انجام شده است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه این استان و با حضور ۵۸ نامزد، همزمان با سراسر کشور صبح دوم اسفند آغاز شد. از مجموع ۶۳۸ شعبه اخذ رای برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان ۵۰۶ شعبه ثابت و ۱۳۲ شعبه سیار است.

۵۱۴ هزار و ۱۹۷ نفر شامل ۲۵۹ هزار و ۷۷۲ مرد و ۲۵۴ هزار و ۴۲۵ زن در استان سمنان واجد شرایط رای دادن هستند. ۱۱ هزار و ۶۹۳ نفر به عنوان دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در این استان فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.