علی‌اصغر مجد روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، بیان کرد: یکهزار و ۹۰۰ نفر در ۹۳ شعبه اخذ رأی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فعالیت و فرآیندهای اخذ رای‌ را انجام می‌دهند. 

وی ادامه داد: در شهرستان دامغان تعداد چهار شعبه ویژه بانوان درنظر گرفته شده است که یک شعبه در بخش امیرآباد مستقر خواهد بود.

مجد اظهار داشت: ۷۷ شعبه شهری و بخش مرکزی و ۱۶ شعبه دیگر در بخش امیرآباد در روز دوم اسفند کار رأی گیری از مردم را برعهده دارند. 

وی تصریح کرد: از کل شعبه‌های انتخاباتی شهرستان دامغان ۲۶ شعبه به صورت سیار فعالیت دارند و ۵۶ شعبه اخذ رأی نیز برای شهر دامغان در نظر گرفته شده است. 

مجد، به حضور ۹۳ بازرس در امر انتخابات اشاره کرد و گفت: در شهرستان دامغان ۹۳ بازرس معرفی شدند و تاکنون ۱۰ جلسه در ارتباط با هیات بازرسی با ۵۵ مصوبه برگزار شده است. 

وی اضافه کرد: تمامی تمهیدات لازم در جهت برگزاری یک انتخابات پرشور، سالم و بانشاط در شهرستان فراهم شده است که در روز ۲ اسفند کار رای گیری از مردم به بهترین شکل برگزار می‌شود. 

فرماندار دامغان گفت: مردم این شهرستان  همواره در انتخابات‌ها با مشارکت بالا، پایبندی به نظام را ثابت کرده است به گونه‌ای که در بحث انتخابات گذشته، مردم این شهرستان مشارکت ۸۶.۷ درصدی را ثبت کردند. 

در استان سمنان ۱۵۷ نفر برای نمایندگی مجلس داوطلب شدند و اکنون ۶۰ داوطلب برای چهار کرسی مجلس در چهار حوزه انتخابیه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی شهرستان دامغان ۱۷ نامزد به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.