سید یاسر حسن پور روز چهارشنبه با اشاره به بررسی برخی موانع و مشکلات ارتباطی استان و پایش پوشش ارتباطی مستمر روستاها و جاده های استان سمنان به خبرنگاران اظهار داشت: پس از بررسی موانع، اپراتورها موظف شدند موانع مربوط به پوشش ارتباطی در جاده‌ها و مناطق روستایی استان را طبق تعهدات پروانه ای  قبل از شروع  مسافرت‌های نوروزی رفع کنند.

وی با بیان اینکه تلاش اپراتورها عمل به تعهدات است، اظهار داشت: با توجه به گستردگی استان سمنان ممکن است نقاطی وجود داشته باشد که در تعهد هیچ یک از اپراتورها نباشد اما قطعا نقاط اصلی و گردشگری استان در پوشش کامل ارتباطی قرار می‌گیرد.

حسن‌پور خاطرنشان کرد:  پوشش ارتباطی جاده‌ها و مراکز گردشگری استان سمنان  به طور مستمر در حال پایش و شناسایی نقاط دارای مشکل و رفع آن است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان  سمنان گفت: نگرانی در زمینه پوشش ارتباطی در نقاط اصلی و گردشگری استان وجود ندارد و مسافران نوروزی از پوشش ارتباطی مطلوب در سراسر استان در نوروز برخوردار خواهند شد.

۹ درصد جمعیت روستایی استان سمنان معادل ۲۹۴ روستای بالای ۲۰ خانوار از تلفن ثابت برخوردار است و سمنان در زمینه ضریب نفوذ تلفن ثابت و همراه روستایی در رتبه اول کشور قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.