به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری بعد از ظهر سه شنبه در نشست آموزشی مجریان انتخاباتی شهرستان دامغان در سالن حکیم منوچهری دامغانی با بیان اینکه در راستای اجرای درست و صحیح انتخابات، کار و تلاش قابل توجهی برای برگزاری انتخابات در بخش هیئت بازرسی در استان سمنان در ماه‌های گذشته انجام شده است، ابراز کرد: امیدواریم خروجی این اقدامات مشارکت بالای مردم باشد.

وی ادامه داد: شخصیت‌هایی که در هیئت بازرسی در استان سمنان انتخاب شدند، افرادی باتجربه و کاردان هستند و از قوانین و چارچوب‌های حوزه وظایف کاری شناخت کافی دارند.

تمرکز بر روند انتخابات

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان سمنان گفت: در دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی در دامغان، مشارکت مردم در این شهرستان ۷۵ درصد بوده است و مردم شریف این دیار با حضور پرشور در انتخابات همواره ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات کردند.

فخری با اشاره به ضرورت آگاهی از قوانین توسط بازرسان و ناظران انتخاباتی برای اجرای صحیح قوانین انتخاباتی، خاطر نشان کرد: به نحوی عاملان اصلی در اجرا و بازرسی و در دیگر روند برگزاری انتخابات، مردم هستند و به یقین حضور پرشور آحاد مردم در انتخابات، مهر تأیید بر نظام جمهوری خواهد بود.

وی با بیان اینکه بسیاری از دشمنان با دسیسه درصدد ناامید کردن مردم برای جلوگیری از حضور پرشور در انتخابات هستند، گفت: تمرکز بر کار در روز انتخابات هم باید از سوی بازرسان ادامه یابد و بازرسان وارد گام اجرایی انتخابات نمی‌شوند بلکه در چارچوب قانون وظایف خود را انجام می‌دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.