این انتخابات در حالی روز جمعه دوم اسفند در سراسر کشور و از جمله در استان سمنان برگزار می شود که مشارکت بالای مردم در آن می تواند مهر تاییدی بر همراهی مردم با نظام جمهوری اسلامی و تجدید میثاق دیگری با ولایت باشد.

پس از خروج آمریکایی ها از برجام و برداشتن گام های مختلف فعالیت های هسته ای از سوی جمهوری اسلامی ایران و افزایش تحریم های ناجوانمردانه علیه مردم کشور، موج سواری رسانه های بیگانه در حوادث آبان ۹۸ پس از اصلاح قیمت بنزین را شاهد بودیم.

به این شرایط باید ترور وحشیانه دولت آمریکا علیه فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را نیز اضافه کنیم که قطعا این دشمنی و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از سوی مردم و نظام جمهوری اسلامی بی پاسخ نخواهد ماند.

اولین برد انتخابات مجلس در این شرایط برای مردم ایران اسلامی خواهد بود که به بیگانگان ثابت کنند با وجود همه مشکلات، گرانی ها، کمبودها، تحریم های ناجوانمردانه و مشقاتی که در ماه های اخیر دارند پای دفاع از کیان مملکت خود خواهند ماند و قطعا حضور پرشور پای صندوق های رای پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های دشمنان خواهد بود.

دومین برد برای این انتخابات ثبات حاکمیت در همه ارکان خواهد بود و مسوولان نظام با پشتوانه آرای مردم و این که ملت را حامی خود ببینند با تمام تلاش سعی در رفع مشکلات داخلی در همه ارکان اجرایی، تقنینی و قضایی خواهند کرد و در حقیقت قدرشناسی از مردم فهیم ایران نباید چیزی جز خدمتگزاری بیشتر به آنان باشد.

قطعا این برد برای مسوولان خصوصا دولتمردان و مقامات دیپلماتیک کشور حیاتی است چرا که در روابط خارجی و احیانا مذاکراتی که ممکن است با دولت های خارجی اتفاق افتد رای بالای مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، پشتوانه ای عظیم برای سیاستمداران ایرانی خواهد بود.

و اما دیگر برد انتخاباتی را باید به سمت کسانی هدایت کرد که با رای مستقیم مردم به صندلی سبز بهارستان راه می یابند. پیروزی در رقابت سنگین انتخاباتی میان افراد مختلف قطعا یک برد برای فرد منتخب محسوب می شود اما این برد باید همراه با روحیه خدمتگزاری با تعهد و تعصب برای نماینده مجلس همراه باشد.

قطعا فردی که توانسته است اعتماد مردم منطقه خود را کسب کند باید بتواند از این برد برای پیشبرد بهتر امور تقنینی و ارتباط مناسب قوه قانونگذار در کشور با بدنه دولت برای حل مشکلات منطقه خود استفاده کند.

حماسه دیگری در دوم اسفند رقم خواهد خورد و مردم جای جای ایران اسلامی از هر نژاد، قومیت و مذهبی بار دیگر نشان خواهند داد که پس از ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان حماسه آفرین باقی مانده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.