به گزارش خبرنگار مهر، محسن مسعودیان راد شامگاه دوشنبه در دیدار با فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) به میزبانی کمیته امداد سمنان با اشاره به اینکه نگاه اشتغال کمیته امداد نگاه فراگیر است و درصدد ایجاد اشتغال برای تمام جوانان جویای کار در مناطق روستایی هستیم، اظهار داشت: در این مدت یک هزار و ۷۰۰ طرح اشتغال ویژه مددجویان در استان اجرایی شده است.

وی با تأکید بر اینکه تحولات خوبی در حوزه اشتغال مددجویان در این استان ایجادشده، افزود: همکاری این نهاد با سپاه همواره باقوت وجود داشته و تاکنون در عرصه‌های مختلفی ازجمله اجرای طرح‌های اشتغال، ساخت مسکن، محرومیت‌زدایی در مناطق محروم استان سمنان همکاری انجام‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد سمنان بابیان اینکه کمیته امداد و سپاه مأموریت محور نیستند، بلکه رسالت محور هستند، ابراز داشت: این دو نهاد مردمی در مواقع ضروری و شرایط اضطراری مانند سیل، زلزله بحران و سایر موارد وارد عمل شده تا به رسالت خود که دفاع از نظام، انقلاب و حمایت از محرومان است عمل کنند.

مسعودیان راد با اشاره به اینکه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی استان سمنان برای ساخت منازل مسکونی در چم مهر لرستان جمع‌آوری شد، اضافه کرد: تاکنون منازل زیادی در این مناطق با مشارکت نیروهای بسیجی این استان ساخته‌شده است.

وی در پایان بابیان اینکه تقویت و گسترش همکاری‌های این دو نهاد در راستای ارائه خدمات به محرومان و مستضعفان در دستور کار است، خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال و توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار از اولویت‌های مهم کمیته امداد محسوب می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.