به گزارش خبرگزار مهر سید محمد ناظم رضوی ظهر شنبه در آئین افتتاح شهرداری منطقه سه سمنان، ضمن بیان اینکه محدوده قانونی شهر سمنان در راستای اجرای طرح جامع خدمات شهری دو هزار و ۵۰۰ هکتار است، اظهار داشت: این در حالی است که طرح خدمات جامع شهری شهرداری سمنان در پنج هزار هکتار محدوده شهر سمنان اجرایی می‌شود.

وی بابیان اینکه حفظ باغات شهر سمنان، احیا باغ‌راه‌ها و جلوگیری از توسعه سکونتی در این مناطق، از سیاست‌های کاری و برنامه‌های اولویت‌دار ما در شهرداری سمنان است، افزود: تشکیل منطقه و ساختار جدید، سرعت، کیفیت و دقت خدمات‌رسانی را افزایش می‌دهد.

شهردار سمنان با اشاره به اینکه با راه‌اندازی این شهرداری و تشکیل منطقه جدید، شاهد ارتقا کیفیت، دقت، سرعت و کمیت خدمات‌رسانی و فعالیت‌های شهری به مردم سمنان خواهیم بود، تصریح کرد: شهر سمنان به دلیل اینکه در فاصله بسیار کوتاهی با دو شهرستان مهدی‌شهر و سرخه در همسایگی قرار دارد، جمعیت شناور بسیاری را در طول روز در خود جای می‌دهد.

ناظم رضوی با تأکید بر اینکه شهرداری سمنان به نیروهای کیفی و مؤثر در خدمات‌رسانی بهتر نیازمند است، یادآور شد: افزایش سرعت خدمات‌رسانی در مباحث مرتبط با شهر الکترونیک، صدور پروانه‌ها و روان‌سازی مراجعات مردم در خصوص امور شهری، از رسالت‌های اصلی ما است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.