غلامحسن احمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق تمهیدات اتخاذ شده در محل جدید دفن اموات فضاهای مختلفی از قبیل کاشت، درخت، پارکینیگ، قبور یک و 2 طبقه و خانوادگی نیز آماده سازی شده است.
وی اظهار کرد: هم اکنون مزار پایین و بالای شهر زنجان ظرفیت اموات را ندارند، چرا که هم اکنون معضلاتی از قبیل تردد مردم، مسائل ترافیکی و بهداشتی وجود دارد و امکان خدمات رسانی را با مشکل مواجه کرده است.
احمدی افزود: 2 مزار دفن اموات شهر زنجان وقفی بوده و اغلب مردم گمان می کنند با توجه به فضاهای موجود می توان نسبت به انجام این کار مبادرت کرد و این در صورتی اقداماتی برای تردد بهتر مردم نیاز دارد.
وی بیان کرد: بر این اساس شهرداری طی سال گذشته با اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومانی و در سال جاری نیز 150 میلیون برای بتون ریزی، قبور مزار پایین شهر زنجان هزینه کرده است.
معاون خدمات شهری شهرداری زنجان ادمه داد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته و با مشارکت بخش خصوصی اقدام یاد شده در مزار بالای شهر زنجان خواهد گرفت و این مهم با هدف خدمات رسانی بهتر است.
وی خاطر نشان کرد: مشارکت شهروندان در اجرای برنامه های خدمات شهری اثر گذاری بهتری دارد و به اجرای بهینه ان منجر خواهد شد.
به گزارش ایرنا، محل جدید مزار زنجان در محل سازمان آرامستان های شهرداری زنجان و جنب شهرک صنعتی شماره یک واقع است.
این مزار در زمینی به مساحت 40 هکتار آماده سازی می شود و هم اکنون تعدادی قبر نیز آماده سازی شده و خیابان ها نیز در حال تکمیل است.
به گزارش ایرنا، شهر زنجان به عنوان مرکز استان سه منطقه شهرداری و 430 هزار نفر جمعیت دارد.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار : اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.