سعید هژبری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه در هفتمین روز دهه فجر با حضور استاندار سمنان آموزشگاه مشارکتی ۱۲ کلاسه فرهنگیان شاهرود افتتاح شد، ابراز داشت: این طرح یکی از پروژه‌های بنیاد برکت محسوب می‌شود که برای آن بالغ‌بر ۴۲ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی بابیان اینکه سهم بنیاد برکت ۹ میلیون ریال و مابقی از اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است، افزود: این بنا سال ۸۸ کلنگ زنی شد و شامل محوطه‌سازی، دیوارکشی، سرویس و سازه بتنی است که خود ساختمان یک هزار و ۴۴۴ مترمربع مساحت دارد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان بابیان اینکه این آموزشگاه یک هزار ۴۸۷ مترمربع زیربنا دارد، افزود: این مدرسه شامل ۱۲ کلاس درس، سالن چندمنظوره، سایت رایانه، آزمایشگاه، اتاق بهداشت، اتاق اداری، موتورخانه و بوفه می‌شود.

هژبری بابیان اینکه روز گذشته نیز با حضور استاندار سمنان مرکز آموزشی شش کلاسه ۲۲ بهمن میامی به بهره‌برداری رسید، اضافه کرد: این مرکز آموزشی و تربیتی با هزینه کرد ۲۸ میلیارد ریالی از محل اعتبارات دولتی در زمینی به مساحت یک هزار و ۶۶۶ و زیربنای یک هزار و ۷۱ مترمربع ساخته‌شده است.

وی افزود: طی دهه فجر امسال ۵۷ کلاس درس با هشت پروژه احداث فضای آموزشی در اقصی نقاط استان سمنان به بهره‌برداری رسید که برای احداث این پروژه‌ها بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.