حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی درمسجد جامع این شهر با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد وحدت وهمدلی مردم است، افزود : پیروی از ولایت فقیه و اتحاد ملت رمز پیروزی انقلاب اسلامی است.

صفایی پور با بیان اینکه باید حسین زمان خود را بشناسیم تصریح کرد : اقشار مختلف مردم برای اعتلای کشور تلاش کرده و با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن نقشه های دشمنان را خنثی می کنند . 

امام جمعه میامی با اشاره به اینکه باید دستاوردهای نظام برای نسل های جوان و نوجوان تبیین شود، اظهار داشت : دشمنان برای ضربه زدن به عزت و استقلال ما از تمام ابزارها و فضای مجازی استفاده می کنند. 

خطیب جمعه میامی با اشاره به اینکه حمله به پایگاه نظامی آمریکا در عراق اوج قدرت ایران رانشان داد ،تصریح کرد: بصیرت ،آگاهی و اتکا به داشته های خود مهمترین عامل پیروزی کشور خواهد بود.

وی ادامه داد : مردم بایددر عرصه های مختلف هوشیار بوده وبرای حفظ نظام و آرمانهای انقلاب تلاش کنند.

امام جمعه میامی با اشاره به اینکه تحریم های دشمنان در سایه اتحاد ملت بزرگ ایران باشکست مواجه می شود،افزود : مردم ایران با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفند ماه امسال یک بار دیگر اجازه توطئه به دشمنان را نخواهند داد.

صفایی پور با بیان اینکه مشکلات معیشتی بامدیریت مردم ومسوولان قابل حل است، تصریح کرد : بیانیه گام دوم انقلاب راهکاری مناسب برای خنثی سازی نقشه های دشمنان است. 

امام جمعه میامی افزود:در شرایط اقتصادی کنونی نیاز است که همه مسوولان، مشکلات معیشتی مردم را در نظر بگیرند و برای رفع آن ها تلاش کنند.

وی با بیان اینکه تقویت روحیه امید در جامعه نشاط اجتماعی را به دنبال دارد اظهارداشت : محله عمارت میامی در راستای نشاط اجتماعی با راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی نقش بسزایی در جذب گردشگران خواهد داشت.

برپایی میزخدمت توسط دستگاه های اجرایی شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر از دیگر برنامه های این هفته نمازجمعه میامی بود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.