مهدی نوروزی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا  ابراز داشت: از ابتدا تا پایان آذر سال گذشته سه هزار و ۷۷۰ نزاع در استان سمنان رخ داده است.

وی ادامه داد: از ابتدا تا پایان آذر سال گذشته یک هزار و ۳۷۷ مورد پرونده نزاع و مدت مشابه امسال یک هزار و ۱۶۶ پرونده نزاع مربوط به شهرستان سمنان در پزشکی قانونی استان تشکیل شد که  آمار نشان دهنده کاهش نزاع در این شهرستان در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

وی بیان کرد: از ابتدا تا پایان آذر سال گذشته یک هزار و ۳۸۹ مورد پرونده نزاع مربوط به شهرستان شاهرود در پزشکی قانونی استان تشکیل شد که این رقم در مدت مشابه امسال به یک هزار و ۴۸۲ مورد رسید.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان اظهار داشت: سال گذشته از فروردین تا پایان آذر، ۴۹۳ پرونده نزاع و در مدت مشابه امسال ۵۹۱  پرونده نزاع در پزشکی قانونی استان مربوط به شهرستان دامغان تشکیل شد.

وی تصریح کرد: ۵۱۱ پرونده نزاع از ابتدا تا پایان آذر ۹۷ و ۵۹۹ پرونده نزاع در مدت مشابه در سال ۹۸ در پزشکی قانونی گرمسار تشکیل شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان با بیان اینکه اداره پزشکی قانونی مهدیشهر امسال به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: ۱۷۰ مورد پرونده نزاع در پزشکی قانونی استان مربوط به شهرستان مهدیشهر تشکیل شده است.

در سال گذشته (۹۷) ۵۸۰هزار و ۷۰ مصدوم نزاع به مراکز پزشکی قانونی کشور مراجعه کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.