حمیدرضا حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: افتتاح کارخانه تولید پودر ماهی برای ۴۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: ۱۰ میلیارد ریال برای افتتاح واحد تولید پودر ماهی در گرمسار هزینه شده که ۳۰ درصد هزینه آورده متقاضی بوده و ۷۰ درصد از طریق تسهیلات تامین شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان بیان کرد: محصولات تولیدی در کارخانه پودر ماهی گرمسار در صنعت دام و طیور استفاده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مواد اولیه تولید پودر ماهی به عنوان خوراک دام و طیور از ضایعات واحدهای تولیدی تن ماهی در گرمسار تامین می‌شود و بخشی از مواد اولیه مورد نیاز از استان‌های ساحلی تامین می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان تصریح کرد: احداث واحد تولید واکسن طیور به مناسبت دهه فجر در استان با حضور مسوولان کشوری انجام می‌شود.

وی یادآور شد: واحد تولید واکسن با مشارکت سرمایه‌گذار روسی در شهر سمنان کلنگ‌زنی می‌شود و برآورد سرمایه‌گذاری این طرح ۱۲ میلیون یورو است.

وی اضافه کرد:  با ساخت و راه‌اندازی کامل واحد تولیدی واکسن طیور در استان سمنان ۵۰ درصد واکسن طیور کشور در استان تولید می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده با کلنگ زنی احداث واحد تولید واکسن طیور در سمنان، تا چهار سال آینده به طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

۷۱۲ طرح عمرانی و اقتصادی به مناسبت دهه فجر در شهرستان‌های مختلف استان سمنان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.