علی‌اصغر مجد در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه ۳۴ پروژه در مجموعه دهیاری‌های دامغان طی دهه فجر افتتاح می‌شود، تأکید کرد: از این تعداد ۱۹ پروژه به بخش مرکزی و ۱۵ پروژه دیگر به بخش امیرآباد اختصاص دارد که برای اجرای این پروژه‌ها اعتباری معادل ۱۹ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال اعتبار صرف و هزینه شد.

وی تصریح کرد: در ایام دهه فجر امسال و با حضور استاندار و مسئولان استان و شهرستان دامغان مجتمع آب‌رسانی خاتم با تحت پوشش بودن ۲۱ روستا یکی از بزرگ‌ترین پروژه آبفای روستایی استان سمنان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

نیروگاه خورشیدی دامغان افتتاح می‌شود

فرماندار دامغان از افتتاح نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۱۰ مگاوات در دهه فجر خبر داد و افزود: برای افتتاح این نیروگاه ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی سرمایه‌گذار و ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات دولتی هزینه شد.

مجد بابیان اینکه پنج طرح مدیریت جهاد کشاورزی دامغان نیز در طی دهه فجر افتتاح خواهد شد که بزرگ‌ترین گلخانه شرق کشور در جنوب دامغان با ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار از آن جمله است، بیان کرد: کارخانه استخراج مس در دورترین نقطه جنوبی دامغان با ظرفیت تولید یک هزار تن پودر ۸۵ درصدی مس بااعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود که با افتتاح این پروژه برای ۲۰۰ نفر شغل ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ایام دهه فجر ۱۰۸ پروژه عمرانی با ۵۲۷ میلیارد و ۷۸۸ میلیون ریال و هشت پروژه اقتصادی با ۲۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در دامغان افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.