حسن پریمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: آموزشگاه ۹ کلاسه دکتر منصوری با صرف ۱۶ میلیارد ریال اعتبار در شهر دامغان و آموزشگاه ۶ کلاسه مریم فاطمی با صرف ۱۵ میلیارد ریال اعتبار در روستای فیروزآباد دامغان افتتاح می‌شود. 

وی از اجرای ۵۰ عنوان ویژه برنامه دهه فجر در شهرستان اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها با هدف بیان دستاوردها، انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب به نسل جوان و نوجوان در دامغان اجرا می‌شود. 

پریمی ادامه داد: برنامه‌های دهه فجر امسال، صبح ۱۲ بهمن با نواختن زنگ انقلاب در کلیه مدارس شاهد دامغان آغاز می‌شود. 

وی به فضاسازی و آذین بندی فضاهای آموزشی شهرستان اشاره کرد و گفت: عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، روایتگری انقلاب، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی و دانش آموز، برپایی محفل ادبی انقلاب، یادواره های شهدا، تولید سرود و نواهای انقلابی،نقاشی همگانی با موضوع برکات و دستاوردهای انقلاب، تجلیل از همکاران فرهنگی فرزند شهید و برگزاری جشن‌های متنوع در سطح مدارس، از جمله برنامه‌های دهه فجر امسال است. 

پریمی از برگزاری نشست‌های بصیرتی خبر داد و گفت: گفتمان‌های دینی و کرسی‌های آزاد اندیشی با موضوع "چرا انقلاب کردیم؟" به منظور تبیین دستاوردهای انقلاب در سطح مدارس شهرستان برگزار خواهد شد. 

وی اضافه کرد: تجلیل از موثران فرهنگی شهرستان و برگزاری دوره آموزشی آسیب فرقه های ضاله برای کلیه کارکنان برگزار می‌شود. 

به گفته پریمی، در این دهه مسابقه موشک های آبی، مسابقات دو و میدانی، دوچرخه‌سواری، تیراندازی و مسابقات فرهنگی و هنری دیگر برنامه ریزی شده است. 

وی بیان کرد: به منظور آشنایی و تشویق دانش‌آموزان به خواندن کتاب، نمایشگاه کتاب نیز در مدارس شهرستان در این دهه دایر خواهد بود. 

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دامغان گفت: یکی از مهم ترین برنامه ها حضور حداکثری فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن به منظور حمایت از نظام، انقلاب، ولایت فقیه و مایوس کردن دشمنان نظام است.

حدود ۱۴ هزار دانش آموز دامغانی در ۶۵۰ کلاس درس و زیر نظر یک هزار و ۱۸۰ فرهنگی از پیش دبستانی تا پایه دوازدهم، در ۱۰۷ مدرسه، به تحصیل مشغول هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.