حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینیان روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت دهه فجر در دفتر امام جامعه دامغان گفت: امروز قدرت ایران در جهان گسترش یافته است که این عزت و اقتدار، به برکت حرکت امام راحل، خون شهدا و رشادت های انقلابیون است. 

وی بیان کرد: استقامت در برابر کفر جهانی، استقلال کشور و نفی سلطه پذیری در برابر تمام تلاش های ۴۰ ساله دشمنان، ایران را به یک کشور عزتمند تبدیل کرده است.

حسینیان، ضمن دعوت مردم برای حضور در جشن های انقلاب گفت: همه در ایام دهه فجر و روز ۲۲ بهمن در جشن پیروزی انقلاب شرکت می کنیم و با مشت های گره کرده خود بر دهان دشمنان می زنیم.

وی ادامه داد: کمیته هفت نفره نظارت بر برنامه‌های دهه فجر تشکیل شده است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صحیح و نظارت دقیق، برنامه‌های دهه فجر امسال به خوبی و با حضور حداکثری اجرایی شود.

حسینیان خاطرنشان کرد: گلباران مزار شهدا، آذین بندی شهر، برگزاری مسابقات فرهنگی، قرآنی، هنری و ورزشی، اجرای چهار برنامه شبی با قرآن، اعزام تیم پزشکی و ویزیت رایگان در مناطق محروم، توزیع بسته‌های حمایتی به نیازمندان و برنامه «۱۰ مسجد ۱۰ محفل»، از جمله برنامه‌های دهه فجر امسال در شهرستان دامغان است.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش شهرستان نیز برنامه‌هایی شامل محفل ادبی انقلاب، گفتمان انقلاب در مدارس و مسابقات مختلف را برای دانش‌آموزان درنظر گرفته است که می‌تواند برای نسل سوم و چهارم انقلاب، حائز اهمیت باشد.

امام جمعه دامغان گفت: مسوولان در طول سال باید عبادت و اخلاص را در تمام برنامه‌های خود درنظر داشته باشند تا بتوانیم در جهت خدمت رسانی به آحاد مردم از تمام توان خود استفاده کنیم.

در این برنامه  تمامی اعضای کارگروه‌های دهه فجر به بیان نظرات و ارائه برنامه‌های خود در این دهه پرداختند، این برنامه ها با توجه به همزمانی شهادت حضرت زهرا (س) و اربعین سردار سلیمانی در این دهه در حال برنامه ریزی است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.