مصطفی توکلیان روز دوشنبه در نشست خبری به منظور تبیین ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات صدا و سیمای مرکز سمنان ابراز داشت: براساس یک نظر سنجی علمی و دقیق ۶۰ درصد مردم استان سمنان مخاطب برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی هستند.

وی تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز سمنان در چهار حیطه صدا، خبر، سیما و فضای مجازی، مشغول به فعالیت است که برخی از برنامه‌های فاخر مرکز سمنان  بارها در  شبکه‌های سراسری پخش شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان بیان کرد: امسال برای اولین بار با اقدامات و هماهنگی‌های انجام شده شکوه حضور مردم سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار در راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت همزمان و زنده از شبکه استانی و شبکه خبر پخش می شود.

توکلیان خاطرنشان کرد: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و انتخابات پیش‌رو برنامه‌های متنوع و مختلفی  مانند پادکست، اینفوگرافیک، موشن گرافیک، نماهنگ و مستند برای پخش از رادیو، تلویزیون و فضای مجازی در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد:  صدا و سیمای مرکز سمنان بیش از ۷۱ برنامه رادیویی در زمینه انتخابات را آماده کرده است که برخی از این برنامه‌ها در حال پخش است و مردم  استقبال خوبی از این برنامه‌ها داشته اند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: این مرکز برای تهیه برنامه در زمینه انتخابات از بسیاری مسوولان استان دعوت کرده است که حاضر به حضور نشدند، ولی صدا و سیما برای حضور حداکثری مردم در انتخابات برنامه‌های خوبی را تهیه کرده است.

وی بیان کرد: صدا و سیمای مرکز سمنان تریبون یک طرفه نیست و مستقل عمل می‌کند و دغدغه اصلی آن پرداختن به مشکلات روز و دغدغه‌های مردم است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان بیان کرد: صدا و سیمای مرکز سمنان آگاهی بخشی به جامعه در زمینه آسیب‌های اجتماعی را در اولویت کاری خود قرار داده است و در لایه‌های پنهان و آشکار برای آگاهی بخشی به جامعه تلاش می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.