احسان منصور کیایی روز دوشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهارداشت: رانندگان دارای کارت هوشمند فعال با هدف دسترسی آسان‌تر این قشر در توزیع لاستیک با نرخ دولتی، میزان کارکرد آنان بررسی و تایید می‌شود.

وی بیان کرد: بیش از ۱۶ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان ناوگان حمل و نقل کالا، مسافر و نفتکش‌های سمنان از ابتدای فرودین تا پایان دی 98 در این استان توزیع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان ادامه داد: بیش از سه هزار و ۵۰۰ دستگاه ناوگان سنگین حمل و نقل جاده‌ای در بخش کالا و مسافر این استان فعالیت دارد.

وی تصریح کرد: توزیع لاستیک بین رانندگان بر اساس میزان پیمایش این ناوگان بوده و بر این اساس تاکنون ۱۴ هزار و ۸۳۸ حلقه لاستیک به ناوگان حمل و نقل کالا، یک هزار و ۶۳۲ حلقه به ناوگان حمل و نقل مسافر و ۳۱۴ حلقه به نفتکش‌های استان سمنان توزیع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان یادآور شد: همکاری مطلوبی بین این اداره کل و سازمان صنعت، معدن و تجارت  استان وجود دارد و افزایش و اختصاص سهمیه لاستیک بیشتر سبب رفع مشکلات رانندگان خودروهای سنگین و نیمه سنگین در تهیه این کالا می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.