راضیه شهاب روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: شهر کهن‌آباد جزو شهرهای دارای جمعیت کمتر از ۵۰ هزار نفر است و برای ساخت ایستگاه آتش‌نشانی در این شهر  یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار ابلاغ شد.

وی ادامه داد: استان سمنان دارای ۲۰ شهر است که از این تعداد سه شهر سمنان، شاهرود و دامغان دارای جمعیت بالای ۵۰ هزار نفر و ۱۷ شهر دارای جمعیت کمتر از ۵۰ هزار نفر است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان یادآور شد: از محل ماده ۵۸ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، هفت میلیارد و ۴۰۹ میلیون ریال اعتبار برای احداث، تکمیل و مرمت ایستگاه‌های آتش نشانی شهرهای کمتر از ۵۰ هزار نفر جمعیت استان ابلاغ شد.

وی بیان کرد: از مجموع هفت میلیارد و ۴۰۹ میلیون ریال اعتبار ابلاغ شده به استان سمنان، برای احداث، تکمیل و مرمت ایستگاه‌های آتش نشانی، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال مربوط به احداث و بقیه اعتبارها مربوط به مرمت و تکمیل است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان گفت: پنج شهر کمتر از ۵۰ هزار نفر جمعیت استان دارای ایستگاه آتش‌نشانی است، در ۱۱ شهر ایستگاه آتش‌نشانی در حال تکمیل است و در یک شهر ایستگاه آتش نشانی در مرحله شروع به ساخت قرار دارد.

شهاب خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی تکمیل ایستگاه‌های آتش‌نشانی در شهرهای کمتر از ۵۰ هزار نفر جمعیت از ۴۱ تا ۹۵ درصد است.

استان سمنان ۲۰ شهر دارد که سه شهر سمنان، شاهرود و دامغان دارای جمعیت بیشتر از ۵۰ هزار نفر جمعیت و ۱۷ شهر دارای جمعیت کمتر از ۵۰ هزار نفر است و با شروع ساخت ایستگاه‌ آتش نشانی  در شهر کهن آباد، تمام شهرهای استان سمنان دارای ایستگاه‌ آتش نشانی می‌شوند که باید با تامین اعتبار تکمیل شود.

شهر کهن‌آباد از توابع شهرستان آرادان در استان سمنان قرار دارد و دارای یک هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت شهری و یک هزار و ۸۰۰ نفر جمعیت روستایی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.