سعید اسمعیل‌پور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: یکی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی در دست ساخت در میدان کشاورز نزدیک به شهرک غرب سمنان واقع شده که تا دهه فجر امسال به‌بهره‌برداری می رسد.

وی بیان کرد: یکی دیگر  از ایستگاه‌های آتش‌نشانی در مسکن مهر سمنان در حال ساخت است که پیشرفت خوبی دارد و تا سال آینده به ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر سمنان اضافه می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان ادامه داد: اکنون چهار ایستگاه آتش‌نشانی در شهر سمنان و یک ایستگاه در شهرک صنعتی بزرگ این شهر ارایه خدمت می کنند.

وی یادآور شد: آموزش و آگاهی‌بخشی به جامعه در کاهش حوادث موثر است و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان با آموزش به اقشار مختلف جامعه توانسته آمار حوادث را کاهش دهد.

اسمعیل‌پور خاطرنشان کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از لحاظ تجهیزات وضعیت مطلوب دارد ولی باید این تجهیزات به‌روزرسانی شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان تصریح کرد: یکی از تجهیزات لازم برای آتش‌نشانی سمنان نردبان است و استان سمنان از سال ۱۳۹۲ تا کنون در نوبت دریافت این نوع از تجهیزات مهم است.

سازمان آتش‌نشانی با چهار پایگاه داخل شهر سمنان و یک پایگاه در شهرک صنعتی بزرگ این شهر به شهروندان خدمات رسانی می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.