مهدی صمیمیان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: آموزش‌های مربوط به روش کار با نرم افزار مالی به دهیاران و کارشناسان امور مالی دهیاری‌های استان ارایه شده و اکنون از ۲۴۰ دهیار،  ۱۸۷ دهیار روستاهای استان سمنان کارهای مالی خود را با نرم افزار انجام می‌دهند و ۵۳ دهیار دیگر نرم افزار مالی را نصب کردند.
وی اظهار داشت: استفاده از نرم‌افزار مالی به جای انجام کارها به صورت دستی موجب شفافیت، تسهیل و تسریع در تنظیم اسناد مالی و ارایه خدمات می‌شود.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان یادآور شد: نرم‌افزار مالی در ۲ بخش تحت ویندوز بدون نیاز دسترسی به اینترنت و تحت وب به صورت برخط به کاربران خدمات ارایه می‌دهد.
وی اظهار داشت: نرم‌افزار مالی که برای دهیاران طراحی شده در بخش ویندوز دارای نرم‌افزارهایی مانند حسابداری، بودجه‌نویسی و کنترل بودجه، صورتحساب ریزاقلام مصرفی و در بخش وب دارای نرم‌افزارهایی مانند پروانه‌ ساختمانی، پسماند و اموال است.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان تصریح کرد: استفاده دهیاران از نرم افزار مالی یک طرح ملی است و به جز سمنان در پنج استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین و خراسان جنوبی نیز در حال اجرا است.

۴۶ هزار خانوار با جمعیت ۱۴۲ هزار تن در بیش از ۵۴۹ روستای استان سمنان زندگی می کنند، این استان دارای ۳۰۸ روستای برخوردار از شورای اسلامی است و ۲۵۷ روستای استان هم دهیاری دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.