این مجمع با حضور محمدرضا کاشانی نماینده وزارت ورزش در مجامع انتخابات هیات‌ها، عبدالکاظم طالقانی رییس کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان و سایر اعضای مجمع در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

* مجمع فوق‌العاده هیات فوتبال استان سمنان در حالی برگزار شد که با وجود دعوت اداره کل ورزش و جوانان از خبرنگاران برای حضور در جلسه از ورود آن ها به سالن محل برگزاری ممانعت به عمل آمد.

در دعوتنامه‌ای که اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برای اصحاب رسانه ارسال کرده بود، عنوان شد که مجمع فوق‌العاده هیات فوتبال استان سمنان با حضور حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال برگزار می ‌شود، اما حضور نیافتن وی و ممانعت از حضور خبرنگاران در آغاز جلسه برای اصحاب رسانه شائبه برانگیز بود.

با گذشت ۴۰ دقیقه از شروع مجمع فوق‌العاده هیات فوتبال استان سمنان، خبرنگاران با سماجت توانستند در این جلسه حضور پیدا کنند، این اقدام در حالی صورت گرفت که مسوولان اعلام داشتند تنها با گذشت ۱۰ دقیقه از آغاز مجمع اجازه ورود به اصحاب رسانه داده می‌شود.

* حضور برخی از چهره‌های جدید در بین اعضای مجمع هیات فوتبال استان سمنان، نشان از تغییرات در اعضا را داشت. در واپسین روزهای شهریور ۹۸، ۱۳ تن از اعضای مجمع هیات فوتبال استان سمنان برای برکناری رئیس این هیات ورزشی در استان به مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، نامه‌ای ارسال کردند. حسین صیادطوری، علیرضا نیکدل، حبیب‌الله محمودیان، عباس بابایی‌، سید حسین زرگر، هادی طوسی، عاطفه مرادی، مهدی خوش‌اقبال، مژگان مهرآیین، محمدحسن نوحی، حمیدرضا فائض، امیر کساییان، رضا شاهینی و محمدعلی امیری امضا کنندگان این نامه بودند.

شنیده‌ها حاکیست رییس هیات فوتبال استان سمنان با اطلاع از اسامی امضاکنندگان درخواست برگزاری مجمع فوق‌العاده، امین عامری را جانشین نوحی، مهسا بلوچی را جانشین مرادی و محمد رییسی را جانشین خوش‌اقبال در مجمع این هیات ورزشی کرد. صیادطوری، نیکدل، محمودیان، بابایی، طوسی، مهرآیین، فائض، کسائیان، مهدی شعبانی، محسن فائض، ابراهیم نوروزی، منصور بسطامی، بلوچی، رئیسی، علی رشیدی، عامری،سپیده محبی و نیز مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان، علی رضاعلی رییس هیات فوتبال استان و نماینده فدراسیون ۲۰ عضو حاضر در مجمع امروز بودند و سرپرست هیات فوتبال شهرستان آرادان به علت آن چه که پایان دوران مدیریتی او عنوان شد نتوانست در مجمع حق رای داشته باشد.

* این مجمع فوق‌العاده به درخواست جمعی از اعضای مجمع هیات فوتبال استان سمنان که برای برکناری رئیس این هیات ورزشی در استان در واپسین روزهای شهریور ۹۸ به دست مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران رسیده بود برگزار شد.

برخی از اعضای مجمع هیات فوتبال استان سمنان در این نامه، خواستار تحقق وعده وزارت ورزش و جوانان مبنی بر برکناری رئیس این هیات و تشکیل مجمع فوق العاده شدند.

* رضاعلی در  مجمع امروز که با حاشیه‌های فراوانی همراه بود، توانست با ۱۳ رای موافق برای ماندن وی در سمت ریاست هیات فوتبال استان از ۲۰ رای ماخوذه، در جایگاه خود باقی بماند.

* عباس بابایی به عنوان نماینده باشگاه شهرداری سمنان در این مجمع گفت: برنامه مشخص هیات فوتبال استان در طول فعالیت خود برای حمایت از باشگاه های استان سمنان چه بوده است؟ و رئیس هیات باید گزارش عملکرد خود را در این خصوص ارائه دهد.

او افزود: بر اساس بند ۱۵ اساسنامه هیات های ورزشی، کلیه فرآیندهای مالی هیات باید ثبت و ضبط شود و تاکنون گزارشی از هیات فوتبال استان سمنان در خصوص تراز مالی دیده نشده است.

* محمد رئیسی نماینده مربیان مرد در این مجمع عنوان کرد از روزی که مجتبی جانعلی در استان سمنان مدیرکل ورزش و جوانان شد با هیات فوتبال استان برخورد مناسبی نداشت و قطعا مشاوره هایی که به او داده شده بود سبب این گونه برخوردها شد. نوع مشاوره به مدیرکل ورزش و جوانان و مدیریت ایشان به هیات فوتبال استان لطمه زده است.

رئیسی خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان افزود: راه مخالفت شما اشتباه بوده و باعث عقب افتادن فوتبال استان سمنان است.

جانعلی در برابر اظهارات رئیسی به بازگویی بخشی از سوابق کاری خود پرداخت تا نشان دهد که خود فوتبالی است و مسائل مربوط به اهالی این رشته ورزشی را درک می کند.

* منصور بسطامی رئیس هیات فوتبال شهرستان شاهرود نیز گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان از ابتدای حضورش در سمنان به صورت خصمانه با رئیس هیات فوتبال برخورد کرد. جانعلی در پاسخ به او گفت: از شما توقع می رود مسائل مربوط به فوتبال را بیان کنید و مشکلات و انتقادات به اداره ورزش و جوانان را باید قبل از مجمع و به رئیس هیات فوتبال می گفتید تا به بنده انعکاس دهد.

* رضاعلی در این مجمع عنوان کرد که انتقادها از من زیاد است، بهترین مدیر یا مربی فوتبال به این استان بیاید سکته می کند و من تاکنون ۱۰۰ بار سکته کرده ام اما جسورتر از آن هستم که کنار بروم.

* پس از پایان رای گیری مجمع و مشخص شدن ابقای رضاعلی در سمت ریاست هیات فوتبال استان سمنان تعدادی از حاضران در جلسه شروع به دست زدن و تشویق کردند و در این هنگام مرتضی دهرویه از مربیان و پیشکسوتان فوتبال استان سمنان با فریاد زدن عنوان کرد که در این مجمع علیه بنده صحبت شده است و باید از خود دفاع کنم و این مساله باعث شد که درگیری های لفظی میان این مربی و رضاعلی و نماینده فدراسیون بوجود آید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.