مجتبی جانعلی شامگاه چهارشنبه در گفت‌ گو با خبرنگاران افزود: رییس فدراسیون فوتبال در دستور جلسه مجمع فوق‌العاده یازدهم دی ۹۸، تصمیم‌گیری در مورد رییس هیات فوتبال استان سمنان را لحاظ کند.

وی ادامه داد: در غیر این صورت، در مجمع فوق‌العاده هیات فوتبال استان سمنان حضور پیدا نخواهم کرد و این مجمع را در استان قانونی نمی‌دانم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ادامه داد: رییس فدراسیون فوتبال باید نگاه ویژه‌تری نسبت به این موضوع داشته باشد.

وی تصریح کرد: در مکاتبه‌ای با رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران خواستار اقدام مقتضی در خصوص درخواست اعضای مجمع هیات فوتبال سمنان با دستور جلسه برگزاری مجمع فوق العاده و تصمیم‌گیری در خصوص رئیس هیات فوتبال این استان شدیم.

برخی سایت‌های تخصصی ورزشی روز چهارشنبه گزارش دادند، تاج که در گذشته نیز سابقه بیماری قلبی داشت به دلیل مشکل جدید قلبی، فشار و استرس بالا در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده است.

جانعلی خاطر نشان کرد: در دستور جلسه‌ای که از سوی فدراسیون فوتبال به اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ارائه شده، بحث برگزاری مجمع فوق‌العاده لحاظ نشده است.

جانعلی اظهارداشت: این هفته به فدراسیون فوتبال رفتم، اما به علت مشغله تاج، موفق به صحبت کارآمد با رییس فدراسیون فوتبال نشدم.

وی با تاکید بر اینکه اعتراض را نسبت به دستور جلسه مجمع فوق‌العاده ابراز داشته، خاطرنشان کرد: باید این مجمع برگزار شود و رای‌گیری و تصمیم‌گیری در خصوص رییس هیات فوتبال استان سمنان اتفاق بیفتند.

وی با اشاره به تاثیرگذاری تنش‌ها در عملکرد هیات فوتبال سمنان، تصریح کرد: با این تنش‌ها نتیجه مطلوب حاصل نمی‌شود و باید هیات فوتبال این استان به سمت و سوی ایجاد رفاقت‌ها و همدلی حرکت کند و با انسجام بتواند مخاطبان را راضی نگه دارد.

جانعلی ابراز داشت: عدالت در مجمع فوق العاده در نظر گرفته شود و کسی برای حضور در مجمع تحت‌ فشار قرار نگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان یادآور شد:  اکنون اعضای مجمع فوتبال استان سمنان اعتراض را به فدراسیون این رشته ورزشی اعلام کردند و وقتی اعضا در آنجا حضور یابند، باید خواسته به‌حق‌شان را مطرح کرده تا  مهم‌ترین تصمیم در آنجا گرفته شود.

در واپسین روزهای شهریور امسال، جمعی از اعضای مجمع هیات فوتبال استان سمنان طی نامه‌ای خواستار تحقق وعده وزارت ورزش و جوانان مبنی بر برکناری رئیس این هیات و تشکیل مجمع فوق العاده شدند.

در این نامه آمده بود: اینجانبان جمعی از اعضای مجمع هیات فوتبال استان سمنان با عنایت به وقایع رخ داده پیرامون فوتبال این استان و شرایط نامناسب ایجاد شده که نتیجه عدم مدیریت و بی تدبیری شخص رئیس هیات فوتبال استان می‌باشد، براساس اساسنامه هیات های فوتبال استان ها با دستور جلسه برگزاری مجمع فوق العاده، برکناری رئیس هیات فوتبال استان سمنان را خواستاریم تا با حضور افراد متعهد و دلسوز به ورزش فوتبال شاهد از بین رفتن تنش ها و ایجاد آرامش در جامعه فوتبال استان باشیم.

عملکرد علی رضاعلی رئیس هیات فوتبال استان سمنان در سال‌های اخیر برخی انتقادات تند اهالی فوتبال را به دنبال داشت.

رضاعلی از فروردین‌ ۹۵ که در مجمع انتخابات هیات فوتبال سمنان رای آورد به مدت چهار سال با حکم علی کفاشیان به عنوان رئیس هیأت فوتبال استان منصوب شد.

این انتصاب از همان ابتدا مورد انتقاد برخی از اهالی فوتبال استان سمنان قرار گرفت و جمعی معتقد بودند که از اساس ریاست رضاعلی بر هیأت فوتبال استان سمنان دارای اشکالات قانونی است و مدارکی نیز در این زمینه توسط برخی از اهالی رسانه انتشار یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.