احمد بهروزیان‌فرد روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این طرح‌ها شامل سه سالن ورزشی، سه زمین چمن و یک سالن زورخانه است که در آینده نزدیک با حضور وزیر ورزش و جوانان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: تا پیش  از سال ۹۲ سرانه فضای ورزشی استان بوشهر ۶۴ صدم مترمربع بود که اکنون با تکمیل طرح‌های نیمه تمام و اجرای طرح‌های جدید سرانه فضای ورزشی استان به ۱.۱۵ متر مربع افزایش یافته است.

بهروزیان فرد ادامه داد: همچنین در این مدت بیش از ۱۰۰ طرح ورزشی نیمه تمام در استان بوشهر وجود داشت که برای تکمیل آنها یکهزار میلیارد ریال اعتبار نیاز بود که با اولویت این طرح‌ها تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی گفت: تاکنون ۸۰ درصد طرح‌های نیمه تمام ورزشی استان بوشهر تکمیل و افتتاح شده و مابقی طرح‌ها نیز تا پایان امسال تکمیل و افتتاح می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: از محل سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر نیز ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار به حوزه ورزش و جوانان استان بوشهر اختصاص یافت که از این محل احداث پیست قایقرانی و خانه اختصاصی ژیمناستیک و سالن چند منظوره ورزشی سه هزار نفری از جمله پروژه‎های پیش‌بینی شده است.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر یادآور شد: در این استان ۴۵ هیات ورزشی مرکزی و ۳۸۰ هیات شهرستانی وجود دارد که برای حمایت از آنها از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

بهروزیان‌فرد افزود: در یکسال گذشته افزون بر ۴۰ میلیارد ریال به هیات‌های ورزشی استان بوشهر پرداخت شده و امسال نیز متناسب با اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان این کمک‌ها ادامه دارد.

بهروزیان فرد ادامه داد: تا چند سال پیش رتبه ورزش استان بوشهر در بین رده‌های پایینی کشور بود که با  تلاش‌های صورت گرفته اکنون به رتبه ۱۵ ارتقا پیدا کرده‌است.

وی گفت: در حوزه جوانان نیز استان بوشهر با برخورداری از خانه‎های جوان در هر ۱۰ شهرستان از استان‌های پیشتاز در کشور است که سه مورد از این خانه‌ها در سال گذشته به بهره‌برداری رسیده‌است.

بهروزیان فرد عنوان کرد: در شاخص سازمان‌های مردم نهاد حوزه ورزش و جوانان نیز شمار سمن‌ها از ۳ نهاد فعال تا پایان سال ۹۲ اکنون با افزایش ۱۳ برابری به ۴۰ واحد افزایش یافته است.

وی در ارتباط با انتخابات هیات فوتبال استان بوشهر گفت: با توجه به  اعلام صلاحیت کاندیداهای رئیس هیات فوتبال استان بوشهر تا پایان آبان ماه مجمع انتخابات این هیات برگزار می‌شود.

بهروزیان فرد ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان هیچ دخالتی در تایید و یا رد صلاحیت کاندیداهای رئیس هیات فوتبال ندارد و  این مهم پس از بررسی در کمیته سه نفره و بررسی آن در تهران انجام شده که در نهایت چهار نفر شامل سید علیرضا کازرونی، امیرحسین محتشم، سیدیونس موسوی و فخرالسادات هاشمی برای انتخابات رئیس هیات فوتبال استان بوشهر تعیین صلاحیت شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.