صغری احسانی روز چهارشنبه در سفر به یزد در بازدید از طرح های ورزشی این استان افزود: انتظار است ادارات در راستای کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی و تحقق اقدام فوق‌العاده با دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و دیگر دستگاه‌ها همراه باشند.

وی با  تأکید بر اینکه مدیران‌کل دفاتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری‌ها ناظر استانی تفاهم‌نامه‌های سازمان امور اجتماعی کشور هستند ادامه داد: لازم است دستگاه‌های همکار در تفاهم‌نامه‌ها مستندات برنامه‌های اجرایی در استان را برای این دفتر و سازمان امور اجتماعی کشور ارسال کنند.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای هزینه‌کرد اعتبارات ابلاغی حوزه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در حوزه ورزش و توسعه زیرساخت‌ها ارائه کرد و گفت : با توجه به اعتبارات تخصیص یافته در حوزه ورزش سعی بر آن شده تا اقدامات موثر و قابل توجهی صورت پذیرد که در این راستا ۱۱ زمین چمن مصنوعی روستایی در مناطق کم برخوردار ایجاد شده در حالی‌ که اعتبار احداث هشت زمین چمن مصنوعی تخصیص یافته بود که با رایزنی‌ها انجام شده ، این تعداد به ۱۱ زمین افزایش پیدا کرد.

به گزارش عصر چهارشنبه روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان یزد، مسعود شریعتی افزود: همچنین تجهیزات ورزشی از قبیل میز شطرنج، میز تنیس، میز فوتبال دستی، پایه دارت و دارت خریدار و در مناطق حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار استان توزیع شده است.

وی خاطر نشان کرد: در مجموعه ورزشی حسن‌آباد هم خرید دروازه فوتسال، پایه سقفی بسکتبال، پایه والیبال برای سالن چند منظوره ورزشی و  زمین چمن مصنوعی و تجهیز زمین ساحلی از اقدامات صورت گرفته از محل این اعتبارات است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان ابراز امیدواری کرد با تخصیص این اعتبارات و توسعه امکانات مناطق حاشیه‌ای موجبات توسعه و رفع محرومیت این مناطق فراهم شود و شاهد کاهش آسیبهای اجتماعی در این مناطق باشیم.

استان یزد ۴۸ هیات ورزشی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.