ماریا دوتسنکو روز یکشنبه در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه «عکس و اسناد ۷۳ سال همکاری‌های ایران و سازمان ملل متحد» به همت خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان سمنان در تالار حکیم الهی فرهنگسرای کومش این شهر، در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: هدف از تهیه کتاب همکاری ایران و سازمان ملل متحد نشان دادن صلح‌دوستی ایران به جهان است و از عکس‌هایی که در این نمایشگاه در معرض تماشا قرار داده شده برای این کتاب استفاده می‌شود.
وی ادامه داد: صلح مهمترین هدفی است که سازمان ملل متحد دنبال می‌کند و ایران نیز این راهبرد را رویکردها بین المللی دنبال می‌کند.
دوتسنکو ابراز داشت: هدف از برگزاری نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی همکاری ایران و سازمان ملل متحد نشان دادن فعالیت کشور ایران در زمینه صلح دوستی است.
رییس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد گفت: ابتکارهای ایران در زمینه صلح دوستی مانند ابتکار جهان علیه خشونت و افراطی گری ارزشمند است.
دوتسنکو ابراز داشت: معرفی همکاری ایران و سازمان ملل متحد و صلح‌دوستی ایران به جهانیان بدون کمک رسانه ممکن نیست و خبرگزاری ایرنا در این زمینه کمک زیادی کرده است.

نمایشگاه «عکس و اسناد ۷۳ سال همکاری‌های ایران و سازمان ملل متحد» با حضور دوتسنکو رییس مرکز اطلاع‌رسانی سازمان ملل متحد در ایران از یکم تا پنجم دی ۹۸ در نگارخانه سیمرغ مجتمع فرهنگی کومش شهر سمنان برپا شده است.

در این نمایشگاه ۵۴ قطعه عکس از دوران مختلف همکاری های ایران و سازمان ملل متحد در بخش های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.