حشمت الله عسگری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: گردش مالی فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان سمنان رقم قابل توجهی است و  اکنون ۹۰ درصد فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان حساب بانکی و گردش مالی خارج از استان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: تمام فروشگاه‌های‌ زنجیره‌ای استان  رصد شدند و تذکر نهایی برای انتقال حساب بانکی به داخل استان به آن ها ابلاغ شد و تا پایان امسال فروشگاه‌ها موظف هستند این ابلاغیه را اجرایی کنند.

وی با بیان اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای از منابع استان سمنان استفاده و سود آن را به استان‌های دیگر منتقل می‌کنند، ادامه داد: وقتی گردش مالی این فروشگاه داخل استان سمنان اتفاق می افتد، حساب بانکی آنان نیز باید به داخل استان منتقل شود و استان به گردش مالی  فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیاز دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بیان کرد: استقرار حساب بانکی فروشگاه‌های زنجیره‌ای در داخل استان موجب گردش مالی خوب برای استان می‌شود که می‌توان از این منابع برای رونق تولید استفاده کرد.

 عسگری خاطرنشان کرد: پشتیبانی تسهیلاتی واحدهای تولیدی از جمله مزایای افتتاح حساب فروشگاه‌های زنجیره‌ای در استان سمنان خواهد بود.

نظام توزیع نوین به دلیل شفافیت عملکرد، رونق در چرخه تولید، اشتغال و حفظ منافع مصرف کننده با ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی و افزایش فروشگاه های زنجیره ای در کشور شروع به کار کرد و فروشگاه های زنجیره ای به دلیل مزیت هایی که برای دولت، تولیدکننده و مصرف کننده دارد بازویی برای تحقق توزیع مدرن است، اما آنچه باید در این بین مورد توجه گیرد این است که فروشگاه‌ها از طریق خرید مردم استان درآمد کسب می‌کنند و باید این منابع برای خود مردم استفاده شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.