منوچهر فخری روز یکشنبه در نشست شورای امور زیربنایی و توسعه استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: برای ساخت شهرک صنعتی برای پسماندهای ویژه برنامه‌هایی در دست اقدام است که با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در گام عملیاتی قرار گرفتن این طرح پیگیری می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: راه‌اندازی شهرک صنعتی برای پسماندهای ویژه تنها برای واحدهای تولیدی سمنان خواهد بود و به هیچ عنوان اجازه ورود پسماندهای سایر استانها به سمنان داده نمی‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان ادامه داد: ساخت شهرک‌های تخصصی برای رفع مشکلات زیست‌محیطی از اقدام‌های مثبت و موثر برای توسعه استان است.

فخری تصریح کرد: برای سرمایه‌گذاری فعالان اقتصادی در بخش‌های مختلف برنامه‌ریزی شود و تاخیر در پاسخ‌دهی به نامه‌های اداری فعالان اقتصادی از سوی دستگاه‌های اجرایی استان حذف شود.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری سمنان گفت: حمایت از فعالان اقتصادی در استان در حد شعار باقی نماند و با رفع مشکلات زیرساختی موانع برای توسعه سمنان به حداقل برسد.

در این نشست در ارتباط با مسایل زیست محیطی و تسریع در اعطای مجوز به فعالان اقتصادی برای سرمایه‌گذاری در استان سمنان بحث و تبادل نظر شد.

استان سمنان ۲۰ شهرداری دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.