سرهنگ محمدحسین تقی‌پور روز سه‌شنبه در اجتماع بزرگ بیش از سه هزار نفری بسیجیان دامغان در سالن خمره سیدالشهدا این شهر گفت: تفکر بسیجی جز بندگی خدا، عمل صالح، خدمت به خلق، نشاط معنوی در جامعه، ایثار و فداکاری نیست. 

وی ادامه داد: طبق سخن امام راحل، بسیج لشکر مخلص خداست و این اخلاص و مردمی بودن بسیج یکی از بهترین گزینه هایی است که بسیج نیز به آن متکی است. 

تقی پور اضافه کرد: ملت غیور ایران، پس از پیروزی در سال ۱۳۵۷ تاکنون همواره در برابر دسیسه و فتنه های دشمن به پیروزی رسیده است.

وی اظهار داشت: دشمن امروز به این امر پی برده است که ایرانیان هرگز دست از حمایت های ملی و انقلابی خود برنمی‌دارند و امروز به یاس و ناامیدی رسیده است. 

فرمانده سپاه ناحیه دامغان تصریح کرد: بسیجیان دامغان با حضور در مناطق سیل زده سرکویر و پلدختر لرستان با تعداد ۱۷۸ نفر روز کار در سرکویر دامغان و ۲ هزار و ۶۸۳ نفر روز در استان لرستان، نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند. 

همزمان با پنج آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل، بیش از سه هزار نفر از بسیجیان شهرستان دامغان مسیر مسجد امیرالمؤمنین (ع) تا استادیوم حمزه سیدالشهدا را پیاده روی کردند و در استادیوم حمزه دامغان گردهم آمدند. 

درکنار همایش پیاده روی بسیجیان، رژه موتوری و خودرویی نیز در این برنامه برگزار شد. 

در این همایش بزرگ، بسیجیانی از گردان‌های بیت المقدس، امام علی(ع)، امام حسین(ع) و بسیجیان خواهر از گردان‌های کوثر و الزهرا (س) و همچنین حوزه‌ها و اقشار ۲۲ گانه شهرستان حضور یافتند. 

اجرای گرود سرود قدر، همخوانی بسیجیان، تواشیح، دکلمه خوانی، سخنرانی و تجلیل از بسیجیان نمونه، از جمله برنامه های این همایش بود. بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در طول این هفته در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهر و روستا برگزار می‌شود.

از ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه به فرمان حضرت امام خمینی(ره) به نام هفته بسیج و پنج آذرماه به نام روز بسیج مستضعفان نام‌گذاری شده است. 

شهرستان دامغان دارای ۲۲ قشر، ۱۰۷ پایگاه بسیج و ۳۰ هزار بسیجی سازمان یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.