حجت الاسلام علی جعفری نژاد روز سه شنبه در رزمایش شکوه اقتدار و مقاومت در سقز اظهار داشت: بسیجیان و سپاهیان با رشادت و جانفشانی خود از کشور محافظت می‌کنند و دشمن می‌کوشد با هر ابزاری در مقابل انقلاب اسلامی بایستد ولی توانایی آن را ندارد چون انقلاب زنده است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی مانع جدی و اصلی استکبار و انقلاب مقدمه تمدن بزرگ اسلامی است، تاکید کرد: دشمن واقعا احمق است که حساب کرد در ایام انتخابات بیاید و ایرانیان را به چالش دعوت کند که این توطئه با درایت و راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب در ۴۸ ساعت با شکست مواجه شد.  

حجت الاسلام جعفری نژاد با اشاره به اینکه دشمن در همه دوران ها و بخصوص در دوران جنگ سخت آمدند انقلاب را در دو سه ماه نابود کنند،  افزود: همه دنیای استکبار از جمله آمریکا و کشورهای حامی اش می‌خواستند انقلاب را در همان اوایل به چالش بکشند و پشت صدام ایستادند ولی با هوشیاری ملت چیزی جز شکست و ناامیدی نصیب شان نشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان، مردم انقلابی و ولایت مدار این استان را پشتیبان انقلاب دانست و اضافه کرد: منظور از بسیج تنها کسانی نیستند که دارای پرونده و نامی باشند یا بخش خاصی از جامعه و جغرافیای نیست بلکه هر کسی که دلش با بسیج باشد، بسیجی است.

وی یادآور شد: دشمن در فتنه ۸۸ و دی ۹۶ و همچنین اغتشاشات اخیر همه تلاشش را کرد تا به هدفش برای ضربه زدن به  انقلاب برسد اما با مقاومت و هوشیاری مردم روبرو شد البته مقاومت هزینه دارد ولی هزینه مقاومت به مراتب کمتر از سازش است.

حجت الاسلام جعفری نژاد گفت: در جبهه ایدولوژیک و ژئوپولوتیک و حوزه های دیگر با دشمن درگیر هستیم و در هر زمانی وارد شد فهمید مردم حضور جدی دارند پس نتوانست کاری از پیش ببرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس با بیان اینکه هر کسی که دلش برای این آب و خاک و رهبری می تپد، بسیجی است، افزود: مردم بسیجی در همه برهه ها با درک سیاسی و بصیرت جواب محکم و کوبنده به دشمنان دادند تا دیگر جرات نکنند فتنه و آشوبی در کشورمان پیاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه ما یاریگر همه ستمدیدگان در دنیا هستیم و در هر جا وارد شدیم مایه خیر و برکت شدیم، اضافه کرد: بسیج شجره طیبه است و در هر میدانی وارد شد دشمن را به عقب نشینی و شکست وادار کرد.

فرمانده سپاه ناحیه سقز نیز در این همایش گفت: در شهرستان سقز ۵۸ هزار نفر عضو بسیج  هستند که در قالب گردان های بیت المقدس، امام علی و کوثر سازماندهی شده و در عرصه‌های مختلف مشغول خدمت به مردم هستند.

سرهنگ یوسف معروفی به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی اشاره کرد و یادآور شد: همانطور که امام بزرگوار فرمودند من خودم بسیجی هستم و بسیج عشق است و کارنامه اش شهادت، لذا بسیجی یعنی خدمت به مردم و هر کسی که دل در گرو انقلاب و اسلام دارد، بسیجی است.

وی با بیان اینکه در طول ۴۰ سال انقلاب هر ماموریتی به بسجی واگذار شد با موفقیت از آن بیرون آمد، اضافه کرد: هیچ تحلیلگر نظامی نمی تواند نقش مثبت بسیج را در جنگ هشت ساله تحمیلی نادیده بگیرد البته بسیج در همه عرصه ها از جمله سیل، زلزله و امنیت محلات، بسیجی دانش آموزی و دانشگاهی کارنانه مثبتی دارد.

سرهنگ معروفی با بیان اینکه در دو سال گذشته ۴۴ واحد مسکونی مددجویی در ۳۶ روستا برای محرومان ساختیم، افزود:در هفته بسیج هم ۶ واحد مسکونی تحویل دادیم و باقیمانده را دهه فجر تحویل محرومین می دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه سقز یادآور شد: امسال ۱۵۶ جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد، ۲۷ طرح محروم زدایی شامل مدرسه، مسجد با ۴۵ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان احداث گردید.

رزمایش شکوه اقتدار و مقاومت با حضور بیش از سه هزار بسیجی و مسئولین استانی و محلی در سالن شهید آبدرم سقز به مناسبت ه فته بسیج برگزار شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.