رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: بخشی از واحدهای احداثی در مناطق سیل زده تا هفته بسیج در آذرماه تحویل می شوند و بخشی از واحدهای مسکونی تعمیراتی تا شهریورماه آماده تحویل هستند.

سردار غلامرضا سلیمانی روز چهارشنبه در نشست با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: در راستای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در۴۰ سال گذشته تاکنون بیش از ۴۰ هزار پروژه در مناطق محروم اجرا شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد پروژه چهار هزار و ۵۰۰ پروژه محرومیت زدایی در سال گذشته اجرا و به بهره برداری رسید.

سلیمانی گفت: در زمان حاضر بسته اشتغالزایی در قالب برنامه ای سه ساله تدوین و در مناطق مختلف اجرا می شود.

وی ادامه داد: اجرای  طرح‌های تولیدی چهار هزار مگاوات برق از طریق پنل‌های خورشیدی در روستاها از جمله طرحهای مهم این سازمان در راستای محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان یادآورشد: همچنین قرارگاه رمضان با هماهنگی نیروی انتظامی تشکیل شده است و همچنین تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در مساجد شهرها و روستاها ازدیگر  برنامه‌های این نهاد است. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: پنجم آذر امسال چهلمین سال تشکیل بسیج است که با هدفها و راهبردهای تدوین شده براساس منویات رهبر معظم انقلاب برنامه‌های خود را  عملیاتی کرده و به روز رسانی برنامه‌ها در راستای اعتلای بسیج مورد توجه قرار دارد.

سردار سلیمانی افزود: اعتلای پایگاه‌های مقاومت محله ها با نگاه مسجد محوری به بسیج و استفاده از روحانیت و مسائل تربیتی در دستور کار قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مجاهدت‌های سپاه و بسیج نشان از توانمندی و اقتدار این نیروهاست و یکی از برکت‌های انقلاب الهی رویش استعدادهای مختلف از جمله بسیج و سپاه است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: تقویت سپاه واجب و تضعیف آن حرام است و هرکسی به هر نحوی سپاه را تضعیف کند در خط دشمن قرار گرفته است.

وی بیان کرد: سازمان بسیج مستضعفان یکی از توفیقاتی است که نصیب ایران شده و در ابعاد گوناگون زمینه توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کرده است.

۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.