سرهنگ پاسدار کریم علی نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این همایش در ۶ نقطه شهرستان ارومیه و با هدف نمایش اقتدار، توانمندی ها و آمادگی بسیجیان و نیز تجدید سازمان و حفظ انسجام بسیجیان و تجدید بیعت آنان با آرمان‌های انقلاب، شهدا، امام راحل (ره) و ولایت فقیه به مدت یک روز برگزار می‌شود.

وی گفت: این همایش صبح روز /سه‌شنبه/ پنجم آذر ماه همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در حسینیه ثار الله ارومیه و مناطق نازلو، سرو، سیلوانا، انزل و بالانج برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در هفته بسیج برنامه های مختلف فرهنگی و هنری و نشست‌های دیگری در حال برگزاری است که از جمله آنها می توان به برگزاری نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های بسیج در ارومیه، دیدار با خانواده شهدا، نشست‌های بصیرتی و سیاسی، افتتاح طرح های محرومیت زدایی، برگزاری یادواره های شهدا در سطح شهرستان از سایر برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در ارومیه است.

علی نژاد افزود: بسیج در عرصه‌های مختلف از اول انقلاب نقش‌آفرینی کرده و به همین دلیل شعار امسال هفته بسیج، « ۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت» انتخاب شده است.

از ۳۰ آبان تا ۵ آذرماه هفته بسیج در کشور نامگذاری شده‌؛ بسیج مستضعفین در سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شده‌است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.