پازوکی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت : به علت علاقه ای که به آثار طبیعی و تاریخی این استان سمنان به ویژه شهرستان آرادان داشته ام یکی از موضوعاتی  که در نقاشی ها مدنظرم بود بناهای تاریخی و محلی استان سمنان بوده است و  به زودی کتابی را نیز در همین راستا آماده  چاپ و انتشار خواهم کرد.  

وی با اشاره به ویژگی‌های بصری که در بناها و طبیعت این استان وجود دارد گفت :خلق آثار با موضوع جاذبه های گردشگری، می تواند علاوه بر معرفی و ثبت آنها، جلوه و زاویه دید دیگری از زیبایی آن جاذبه ها را برای مخاطب نمایان کند. 

وی افزود : در این نمایشگاه ۳۵ اثر در سبک رئالیسم و با تکنیک رنگ روغن که در ۲۰ سال گذشته تولید شده در معرض دید عموم قرار داده شده است .

پازوکی خاطر نشان کرد: از سن ۱۷ سالگی شروع به فراگیری نقاشی کردم و بیش از ۲۰ سال است که به آموزش نقاشی به هنرجویان و علاقه‌مندان می پردازم و علاقه فراوانی به حوزه آموزش دارم تا نسلی از جنس فرهنگ و هنر که نیاز کشور است تربیت کرده باشم.

محسن پازوکی متولد ۱۳۳۶ و دبیر بازنشسته زبان انگلیسی مدارس آرادان است و زیر نظر استادان بزرگی از جمله حسن اسماعیل زاده (چلیپا)، حسین همدانی، عباس کاتوزیان و حسن نادرعلی نقاشی را فراگرفته است.

نمایشگاه نقاشی پازوکی با عنوان «یاد ایام » تیرماه ۹۸ نیز در نگارخانه سیمرغ مجتمع فرهنگی کومش برپا بود و قرار است نمایشگاه جاذبه های گردشگری، طبیعی و تاریخی استان سمنان این هنرمند هفته آینده در صدا و سیمای مرکز سمنان برپا شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.