دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی میامی با اجتماع در میدان بسیج و حرکت به سمت اداره آموزش و پرورش ، همراه با خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، اقشار مختلف مردم ، مسئولان شهرستان و نیروهای نظامی و انتظامی ، برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر افتخار این سرزمین رقم زدند.

دانش آموزان در حالی که دست نوشته هایی با مضمون "مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ،هیهات من الذله و آمریکا رو به افول است " در دست داشتند ، صحنه های با شکوهی از عشق و ارادت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند.

  امام جمعه میامی در حاشیه این آیین باشکوه با تشکر از حضور مردم به خبرنگار ایرنا گفت : سیزدهم آبان اوج عزت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه پیروی از ولایت فقیه رمز پیروزی انقلاب اسلامی است اظهار داشت : تنها راه مقابله با دشمنان توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب است .

سرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحتی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج میامی نیز با بیان اینکه راهپیمایی سیزدهم آبان گامی مهم برای خنثی سازی نقشه های دشمنان است ، تصریح کرد: دشمنان از حضور باشکوه مردم در عرصه های مختلف هراس دارند و آنچه امروزه در جامعه ضرورت دارد تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان است.

عباسعلی اصغری رئیس شورای اسلامی میامی نیز گفت: امسال با توجه به خباثت های دشمنان در منطقه ، حضور مردم پررنگ‌تر بود.

وی تصریح کرد: با ایستادگی و مقاومت می توان دشمنان و ظالمان را به زباله دان تاریخ سپرد.

اجرای برنامه‌های فرهنگی، برپایی نمایشگاه ، ایستگاه نقاشی کودکان و قرائت قطعنامه از دیگر برنامه های راهپیمایی سیزدهم آبان در میامی بود.

راهپیمایی باشکوه سیزدهم آبان در ۲۲ نقطه شهرستان میامی در 2 بخش مرکزی و کالپوش برگزار شد .

13 آبان یادآور واقعه تاریخی تبعید امام راحل به خاطر مخالفت با قانون ننگین کاپیتولاسیون در سال 1343 ، به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان در مقابل دانشگاه تهران در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام در 13 آبان 58 است. 

13 آبان در تقویم ایران اسلامی به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده است. 

شهرستان میامی با بیش از ۴۰ هزار تن جمعیت درشرق استان سمنان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.