نصرت‌الله مشیری روز دوشنبه در نشست خبری به مناسبت روز جهانی پست در سالن جلسات اداره کل پست استان سمنان بیان کرد: طرح تحول دیجیتال، بخش عمده خدمات پستی را به صورت پروژه‌ای و با مشارکت بخش خصوصی ارائه می‌دهد.

وی افزود: همکاری‌های مذکور در زمینه ارائه سرویس‌های مبتنی بر فناوری، توسعه و راه‌اندازی خدمات نوین، بازاریابی و بهره‌برداری از سامانه های برخط(وب سرویس)، کدپستی و نشانی مکان محور خواهد بود.

مشیری افزود: شرکت ملی پست ضمن واگذاری نمایندگی به شرکت های برگزیده، بازاریابی و بهره برداری از وب سرویس‌های کدپستی و نشانی مکان محور(GNAF) را نیز توسعه خواهد داد.

وی گفت:طرح تحول دیجیتال در راستای سیاست‌های توسعه سرویس‌های پستی با مشارکت بخش خصوصی که فضایی برای همکاری با تولیدکننده‌ها و خدماتی در زمینه عرضه و جابجایی کالاها و خدماتشان فراهم کرده است، اجرا می‌شود.

مدیرکل پست استان سمنان با تاکید بر اینکه در معماری سکوی تجارت الکترونیک پست، بیش از ۸۰ سرویس متنوع پیش‌بینی شده است، بیان کرد: سرویس‌های مذکور با همکاری بخش خصوصی و کسب‌ وکارهای استارتاپی به تدریج اجرا و پیاده‌سازی می‌شود.

نیازمخاطبان با فناوری جدید متحول شده است

وی اضافه کرد: دعوت به همکاری در راه‌اندازی سامانه پیام‌رسان‌های سازمانی، نخستین بخش از این اقدامات است.

مشیری به تحول و تنوع نیاز مخاطبان پست اشاره و بیان کرد: حرکت سریع به سوی جهان دیجیتالی و ظهور فناوری‌های جدید سبب تحول عظیم در نیاز متقاضیان شده است که باید ارائه سرویس‌های پستی به منظور بقا، مطابق با این نیازها باز تعریف شود.

وی ابداع سرویس‌های الکترونیک محور به منظور تسهیل، تسریع و رضایت مشتری را ضروری خواند و گفت: لازمه جذب بازار و پایداری شبکه پستی باید رضایتمندی مشتریان را در اراده خدمات مد نظر قرار داد.

مدیرکل پست استان سمنان افزود: سرعت، دقت و امنیت از اصول کاری پست است که رضایتمندی مشتریان را به همراه دارد.

 از سال ۱۹۶۹ روز ۹ اکتبر  سالروز تاسیس اتحادیه جهانی پست به عنوان روز جهانی پست تعیین شد.

۲۶۸ واحد پستی در استان سمنان فعالیت دارند که ۸۳ واحد در شهرهای استان و ۱۸۵ واحد نیز در مناطق روستایی استان مشغول به خدمت هستند.

۷۳۵۹/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.